GSXR 1052 Yoshimura covers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gixxer-harry

MF veteraan
4 jun 2006
3.244
1
Gasselte
bijna niet te vinden GSXR 1052/750 (slabby) ontstekings en startmotorvrijloop deksel (past dus niet op bandit en 1127)
Doe een goed bod en wie weet verkoop ik de spullen wel
Het ligt me niet in de weg, ik weet de waarde en ik heb ook geen geld nodig

Groetjes Harry
 
Hey Harry ,

wat zou de ontstekingsdeksel op moeten brengen ?

doe maar een PB'tje

gr. Henk
 
bijna niet te vinden GSXR 1052/750 (slabby) ontstekings en startmotorvrijloop deksel (past dus niet op bandit en 1127)
Doe een goed bod en wie weet verkoop ik de spullen wel
Het ligt me niet in de weg, ik weet de waarde en ik heb ook geen geld nodig

Groetjes Harry

:? waarom zet je het dan in godsnaam te koop ?
 
Reden dat de deksels nu misschien verkocht worden is dat ik een beetje de schuur aan het orderen ben en de spullen die ik waarschijnlijk nooit zal gebruiken mogen dus weg
 
Sorry heren maar ik geen PMen met de prijs die ik in mn koppie heb
Ik denk dat jullie wel weten wat dit spul waard is en dat is dan dus ook ongeveer de prijs
 
Bij gebrek aan interesse van uit Nederland gaan de spullen naar een Duitse verzamelaar en worden op een limited edition replica gemonteerd (1100 blok met oa droge koppeling in een slingshot limited edition motorfiets)
Hier mag dus een slotje op
 
Bij gebrek aan interesse van uit Nederland gaan de spullen naar een Duitse verzamelaar en worden op een limited edition replica gemonteerd (1100 blok met oa droge koppeling in een slingshot limited edition motorfiets)
Hier mag dus een slotje op

ik ga me bijna schuldig voelen dat ik het niet van je gekocht heb ;(
 
Dit doet me denken aan de volgende quote: 'Maak van uw vraagprijs geen prijsvraag'.
_O-
 
Laatst bewerkt:
Bij gebrek aan interesse van uit Nederland gaan de spullen naar een Duitse verzamelaar en worden op een limited edition replica gemonteerd (1100 blok met oa droge koppeling in een slingshot limited edition motorfiets)
Hier mag dus een slotje op

Lekkere L.E.-replica Har , 'n 1052 in 'n Slingshot frame. ;) 8-)
 
Na 5 dagen wordt een topic met zulk bijzonder spul gesloten omdat het naar een Duitser gaat...., heel erg jammer dat je de potentiële kopers hier geen normale kans geeft door er gewoon een vraagprijs bij te zetten, zeker als je zelf al weet wat je er voor wilt hebben en wat het waard is. Er zijn hier genoeg mensen die dit graag willen hebben.

Maar goed het zijn jou spullen en jou geld.

Heb je er nog wel foto's van? en misschien ook een website waar we dat apparaat van die Duitser kunnen bekijken?
 
Na 5 dagen wordt een topic met zulk bijzonder spul gesloten omdat het naar een Duitser gaat...., heel erg jammer dat je de potentiële kopers hier geen normale kans geeft door er gewoon een vraagprijs bij te zetten, zeker als je zelf al weet wat je er voor wilt hebben en wat het waard is. Er zijn hier genoeg mensen die dit graag willen hebben.

Maar goed het zijn jou spullen en jou geld.

Heb je er nog wel foto's van? en misschien ook een website waar we dat apparaat van die Duitser kunnen bekijken?

:^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan