Diverse onderdelen Honda NT 650 / NTV 650 en Yamaha BT1100

p13tje

Die hard MF'er
20 mrt 2007
279
0
Uitgeest
Zo even opruiming gehouden in de schuur. Hieronder een lijstje met onderdelen, prijzen zijn voor mij natte vinger werk.

  • [*]Zadel NT650 prima staat - €50,-
    [*]Luchtfilterhuis
  • K&N filter NT650 - €35,-
  • LED knipperlichten, voor en achter - €7,50 per stuk
  • Kleiner knipperlichten, voor en achter - €5,- per stuk
    [*]Toerenteller en kilometerteller NT650 - €20,- per stuk, set €35,-
  • Rempendaal NT650 - €10,-
  • Nieuwe gashendel NT650 - €10,-
  • Kentekenplaathouder + kentekenlicht NT650 - €15,-
  • Remhendel NT650 - €10,-
  • Spiegels NT650 - €10,-
  • Diverse knipperlichten voor en achter NT650 en NTV650 - €5,- per stuk
  • Luchtinlaat op filterhuis Yamaha BT1100 - €5,-
  • Luchtfilter Yamaha BT1100 - €5,-
  • Kettingbehuizing NT650 - €20,-

Verzenden mogelijk, kosten verzenden voor koper. Prijzen zijn vraagprijzen, kan altijd onderhandeld worden.

P1040449.jpg

P1040450.jpg

P1040452.jpg

P1040453.jpg

P1040454.jpg

P1040455.jpg

P1040456.jpg

P1040457.jpg

P1040458.jpg

P1040459.jpg

P1040461.JPG
 
Laatst bewerkt:
Heb wel interesse in een compleet setje knipperlichten (dus voor en achter) en de toerenteller. Toerenteller alleen als tie ook helemaal zwart is met het licht aan. De mijne laat best veel licht door namelijk... (Lijkt meer op grijs dan op zwart)
 
wat kost de luchtfilter behuizing zonder de filter ? maar dan moet de bevestigingspunt aan het frame links van deaanzuibuis wel heel zijn
 
Zadel is verkocht!

@Rob077, setje knipperlichten voor NT650 €20,- exclusief het verzenden. Toerenteller is helemaal zwart.

@IKBENGEK, Zonder de filter mag hij weg voor €20,- exclusief het verzenden. Filterhuis is in goede staat, dus de bevestigingspunten zijn heel.
 
Laatst bewerkt:
Zadel is verkocht!

@Rob077, setje knipperlichten voor NT650 €20,- exclusief het verzenden. Toerenteller is helemaal zwart.

@IKBENGEK, Zonder de filter mag hij weg voor €20,- exclusief het verzenden. Filterhuis is in goede staat, dus de bevestigingspunten zijn heel.


deal, waarschijnlijk kom ik deze week redelijk bij je in de buurt , dan kan ik hem misschien afhalen.
 
@Rob077, setje knipperlichten voor NT650 €20,- exclusief het verzenden. Toerenteller is helemaal zwart.

Knippers zijn voor op een NTV650. Gaat dat passen? Toerenteller gaat niet passen volgens mij. Is tie van een NT650 kleiner dan van een NTV650?
 
@ IKBENGEK je hebt een PM

@Rob077. De knippers moeten wel op een NTV650 passen. De toerenteller volgens mij niet.
 
Ik pas er even voor op dit moment :+ . Heb plotseling andere prioriteiten gekregen :( .
Succes verder met de verkoop.
 
PM gelezen ik mail nog wanneer ik deze week in de buurt ben, mocht het niet lukken dan moeten we het maar op sturen .

Prima ik hoor het wel.

@Rob077, geen probleem je kan altijd nog contact opnemen als je het weer nodig hebt.
 
Ha Pieter

Ik heb een ongelukje gehad met mijn blauwe hawk. Tellerhuis kapot maar bij nader inzien ook de teller. Dus ik heb ook de inhoud nodig!!!!

Wat vraag je voor de hele set. Je kunt mailen onder friairs@gmail.com.

Ik haal het wel even langs als je het goed vindt ik woon in Purmerend.

Groet

Frans
 
hallo p13tje,
hebje toevallig nog een setje voor knipperlichten die aan de vorkpoot bevestigd worden.
die je aanbood op dit forum
gr, wika
 
ik heb wel interesse in de kettingbehuizing voor de nt650 mits je die nog hebt met dat aluplaatje als belangrijkste hebbeding en tevens de 2 spiegels :-)

tevens een vrije trap naar boven :-)
 
Laatst bewerkt:
misschien kan verkoper even prive aan zetten of contact met mij opnemen ik heb nog steeds interesse in het kettingscherm en de spiegels
 
Terug
Bovenaan Onderaan