Motormover, nieuw

Pedeb

Rookie
16 apr 2008
9
0
Assendelft
Hallo,

Ik heb een paar weken geleden 2 motormovers bij Datona gekocht en netjes in elkaar gezet.
Het idee was om voor de winter onze motoren m.b.v. deze movers op een zo klein mogelijke ruimte in de tuin te stallen en daaromheen een verrijdbaar hokje te bouwen. Op die manier zouden we bij knap weer de motoren redelijk snel kunnen pakken en zou het achtererf niet voor de helft worden volgebouwd.
Welnu, de realiteit blijkt weerbarstig. Onbeladen rijden de motormovers zonder probleem over de terrastegels, maar met een motor erop valt er geen beweging in te krijgen. Deze hulpjes zijn waarschijnlijk erg handig in een garage met vlakke (beton-) bodem, maar dus niet op terrastegels van 20x20. '(

Dientengevolge heb ik nu twee gloedjenieuwe motormovers in de aanbieding, gemonteerd en wel.
Gegevens:
- max. capaciteit 500 kg
- geschikt voor motorfietsen met een wielbasis tot 220 cm
- breedte rijgoot 20 cm
- incl. 5 zwenkwielen en verstelbare stander-steun
- gewicht 27 kg

Nieuwprijs was €79. Ze zijn op te halen in Assendelft.
Iemand interesse?
full
 
Je kan eventueel rubberen grotere wielen proberen. Die rijden wel over een onregelmatig oppervlakte.
 
Heb ik aan gedacht, maar de opklapbare uiteinden fungeren als hefboom waardoor de mover een klein beetje van de wielen wordt opgetild en dus vast komt te staan zodat de motor erop kan worden gereden. Als ik grotere wielen monteer zal de hefboom niet meer werken en kun je mij dus door de tuin zien rennen met een motor die een motormover aanduwt.
Ik sta wagenwijd open voor verdere suggesties :)
 
Heb ik aan gedacht, maar de opklapbare uiteinden fungeren als hefboom waardoor de mover een klein beetje van de wielen wordt opgetild en dus vast komt te staan zodat de motor erop kan worden gereden. Als ik grotere wielen monteer zal de hefboom niet meer werken en kun je mij dus door de tuin zien rennen met een motor die een motormover aanduwt.
Ik sta wagenwijd open voor verdere suggesties :)
driehoekige profieltjes kopen/zagen die je tussen de tegels legt?
31-36.pvchoeklat.jpg

Of opnieuw tegelen?
 
[edit]Laat maar... TKO topic, dus TS heeft niks aan tips[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Wilde je een PB sturen, maar dat gaat niet.

Heb je nog een mover te koop?
Zo ja, wil ik deze week nog komen ophalen !

Frank
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan