Gebruikte circuit banden

riejusrad

MF veteraan
26 apr 2010
1.195
0
Zoetermeer
Ik heb nog een gebruikte super corsa 1 circuitbanden te koop.
Doe een leuk bod af te halen in zoetermeer.
Het gaat om de Sc1 achterband dot 4008 profiel :4mm
(onderste op het plaatje)



Achterband is 180 55 Mvg
full
 
Laatst bewerkt:
30 eu per achterband is mooi.
Hoeveel wil je er e wanneer kan je ze komen uitzoeken?
Bij deze ook een prijs indicatie voor de rest die een achterbandje wil.
 
Jeps achter rubber nog over. Je kan een keer iets uitkomen zoeken in Zoetermeer.
Laat maar weten hoe en wat met tijd.
 
wat kost een band heb er vorige week 1 gekocht maar ben er mee genaaid zij kanten zijn kaal net als me helm en ik kan helaas me centjes maar 1 x uit geven je mag zelfs hebben als je iets moois voor me hebt? opelarie@hotmail.com
 
Zijn nog niet verkocht bij interesse even mailen naar Davyverlinden44@hotmail punt com
@ ghostrider ik heb je volgens mij een mailtje gestuurd of is er wat fout gegaan?
 
Ik zet in de begin post de dieptes achter de dot codes al de achterbanden zij igg 4 mm dichtst naar de midden gemeten.
 
Laatst bewerkt:
ik heb zelf een 190 velg, maar ik wel er wel 2 proberen voor
20 euro/st.
ik hoor wel als je er van af wilt.
ik kan ze komen ophalen.
 
hoi ik zoek een band van 180/55/17 met in het midden genoeg profiel 4 mm.

liefst ook aan de zij kant inverband met regen en voor weinig omdat ik er al 1 heb staan waar ik mee genaaid ben met kale zij kanten de winter in niet echt safe gr vince
 
hoi ik zoek een band van 180/55/17 met in het midden genoeg profiel 4 mm.

liefst ook aan de zij kant inverband met regen en voor weinig omdat ik er al 1 heb staan waar ik mee genaaid ben met kale zij kanten de winter in niet echt safe gr vince
Hey vince stuur even davyverlinden44@hotmailpuntcom een mailtje dan kan ik je zeggen waar je een keer kan komen kijken naar de banden. Ik denk dat er wel wat leuks voor jou tussen ligt.
Groetjes
 
Okee plaspopje zou jij vanavond kunnen komen kijken wat er voor jou tussenzit?
Anders even een mailtje sturen email staat hierboven dan kan ik je me 06 even geven.
 
ik lees het pas nu op vrijdag, en ik had gisteren toch nog geen tijd gehad.
wanneer is de eerst volgende keer dat het uitkomt ?
 
Kick deze weer even de Op is aangepast nog een band ligt in de weg af te halen voor elk normale bod hoef er niet veel voor moet er gewoon vanaf ciao
 
Terug
Bovenaan Onderaan