GS500E voor onderdelen, gs500e GS500e gs500 GS500 €175,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

G-Dercks

Die hard MF'er
18 nov 2009
922
0
Bergen op Zoom
Goedendag,

bij deze bied ik mij GS500E uit 1989 aan.

Ik heb de motor ongeveer 2 maanden geleden aangeschaft met een slechtlopend blok en het idee om deze te repareren en door te verkopen.

Met het blok bleek niks mis(het probleem zat in de carberateurs). Omdat het blok nog in zo goede staat verkeerde heb ik besloten het te behouden voor mij andere GS500.

De rest van de motor mag weg, deze mist dus het volgende:
- motorblok
- carberateurs
- teller units

Alle overige onderdelen zijn aanwezig en verkeren in goede staat. De motor moet in 1 koop weg, er worden dus geen losse onderdelen verkocht. De motor is geschorst tot 20-11-2011

De prijs is een vraagprijs, bieden mag dus altijd.

Met vriendelijke groet,

Guus Dercks

Foto-G3JFH6RC-D.jpg


Foto-S8WUH6DZ-D.jpg


Foto-UDB6NLE4-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik zei natuurlijk dat bieden mag, maar 50 euro is wel erg laag,

Laten we zeggen dat ik biedingen vanaf 100 euro serieus zal overwegen mochten er geen andere biedingen gedaan worden.
 
Hoe zit het met de bandjes, remschijven? Ik heb eventueel interesse in de hele motor, als die onderdelen nog wat te gebruiken zijn.

Ding heeft toch chasis nummer en papieren erbij of?
 
De remschijven zijn uiteraard wel gebruikt, maar zeker nog niet aan vervanging toe. De banden hebben ook nog genoeg profiel, er zit wel achter een andere band op als voor (ander profiel). Maar dit heeft natuurlijk alleen effect op het uiterlijk.

Chasisnummer komt gewoon overeen met de papieren en staat ook gewoon op kenteken. Hij staat nu alleen op schorsing zodat er geen wegenbelasting voor betaald hoeft te worden.
 
Zou je remschijf eens kunnen meten? En eventueel een foto van het profiel van de achterste band. Ik weet dat ik moeilijk doe :) . Maar ik heb mogelijk interesse in alles, enkel als die dingen nog te gebruiken vallen.
 
Ik heb je een PB gedaan en mijn bod is onder voorbehoud van de foto's 125 euro
 
Zou je remschijf eens kunnen meten? En eventueel een foto van het profiel van de achterste band. Ik weet dat ik moeilijk doe :) . Maar ik heb mogelijk interesse in alles, enkel als die dingen nog te gebruiken vallen.

extra foto's is geen probleem hoor:
De achterband:
Foto-POI7EYRE-D.jpg


De voorband:
Foto-ZNYHKLNK-D.jpg


Helaas heb ik geen goede schuifmaat om de dikte van de schijf nauwkeurig op te meten(heb er 1 nodig met puntjes vanwege het opstaande randje) Ik ken helaas ook niemand die zo een schuifmaat heeft. Ik kan je deze informatie dus ook helaas niet geven.

Ik heb 2 foto's gemaakt van de remschijven maar ik gok niet dat je hier zoveel aan hebt:
Voor- remschijf:
Foto-DMLCW8UX-D.jpg


achter-remschijf:
Foto-7NA8LDBH-D.jpg


Extra info die ik je nog kan geven: de motor heeft 26.000 gelopen dus de schijven zullen ongeveer naverhand versleten zijn.
 
zaterdagmiddag kickje!

Motor kan gebruikt worden voor veel onderdelen. of een goedkoop motorblokje kopen en erin hangen. Alles doet het voor de rest nog, electriciteit en dergelijke is ook nog volledig aangesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan