Donateur van MF worden?

Wel snel m'n MF je kwijt, toch optijd betaald, schrok me rot van die reclame ineens.



Toch optijd betaald?
OKE, weer jaartje erbij *O*

:?

. We hebben toentertijd beloofd om wat voor deze bijzondere groep mensen terug te doen. En dat doen we, door ze een bannervrij MF te geven. Niet voor één jaar, maar voor altijd. Voor wat, hoort wat...



:+ heb vandaag ook € 15.00 pleuro's overgemaakt...hij viel mij iets te vaak uit dus kleine sponsoring is wel gewenst O-)
 
afgelopen maandag imeel gekregen.

vandaag al mijn rekeningen betaald inclusief donateurschap. :Y

€15,00 is geen geld. *O*
 
@melk09

Je krijgt geen email als je officieel donateur bent.
Opeens ben je gewoon de reclame's kwijt.
En heb je MF voor je naam staan natuurlijk. :)

Het heeft bij mij ongeveer een week geduurd. Ik weet het niet precies, want ik ben vorige week enkele dagen off-line geweest.
 
Elke maandag behandel ik de nieuw inkomende bestellingen en de bestaande gaan dan de deur uit.

Zoals je ziet ook deze maandag ;)
 
yes yes een mf voor me naam 8-) 8-) *O* thnx allen vooral duderuud om het bij te houden..! :}

greetz mel

// nu slaap ik weer heerlijk //
 
Laatst bewerkt:
@melk09

Je krijgt geen email als je officieel donateur bent.
Opeens ben je gewoon de reclame's kwijt.
En heb je MF voor je naam staan natuurlijk. :)

Het heeft bij mij ongeveer een week geduurd. Ik weet het niet precies, want ik ben vorige week enkele dagen off-line geweest.

ik wacht geduldig af :Y
 
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik standaard AdBlock draai, dus wist niet eens dat er reclames waren hier.

Pure principe zaak dit!

Geweldig forum, iedereen enthousiast, ga zo door.
 
Wederom geen mailtje ter herinnering gekregen...ik zag het aan dat mijn MF-donateur-tekentje verdwenen was :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan