Showa voorvork, helemaal compleet en incl remtangen!!

GSC-RS

MF veteraan
10 jul 2007
8.524
0
Zolang t maar niet te druk is...
Bij deze aangeboden een showa upside down voorvork, komt uit een ducati 748SPS maar past in de gehele 748-998 serie, tevens in diverse monsters en supersport series. Vork zal ook in andere fietsen passen en ideaal voor de zelfbouwer cq streetfighter fanaten hier.

Vork is helemaal compleet, incl kroonplaat en T-stuk en incl Brembo remtangen (65mm asopname) en voorspatbord. Stuurdemper is er helaas niet meer bij en is al verkocht, vork mag weg omdat ik een Ohlins vork heb gekocht. Alles verkeert nog in topstaat en is technisch 100%!!!! Kan zo ingebouwd worden! Prijs voor alles is 400 euro.

Zie tevens de link van de marktplaats advertentie:

http://motoren.marktplaats.nl/onder...F4Tm2AuZ3Z2z/fzDrg8Pl+/wBg9GNW&fta_ind=4&fs=1

Excl clip-ons, zijn eventueel als meerprijs mogelijk..... als ook een set STM voorvorkstellers

Ik hoor wel of er eventueel interesse is, alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
En nog een kick voor een adverteerder die "verkeert" eindelijk eens goed schrijft :Y
Met zo'n schrijfstijl moeten deze poten wel goed zijn!! :+
 
En nog een kick voor een adverteerder die "verkeert" eindelijk eens goed schrijft :Y
Met zo'n schrijfstijl moeten deze poten wel goed zijn!! :+


_O- hahahahaa......danku! Vork is echt in een zeer strakke zoniet perfecte staat, ben één van de Ducati topic idioten en als je hierin gaat lezen zul je erachter komen dat ik een poetser ben en ik altijd zuinig op de spullen ben geweest.... kan meer foto`s maken of kom langs indien prijs goed is! Kun je ze zelf beoordelen of de staat zoals ik aangeef ook daadwerkelijk zo is!

En weer een kickje....
 
Terug
Bovenaan Onderaan