Zijspan agenda (zie OP)

helemaal ,als je binnen 5 dagen teruggaat betaal je voor een dagretour.

Donderdag ga ik over en maandag weer terug.

Met een stopover in het motorcycle loft hotel.
 
Ik ga 30 april naar Engeland/ Wales, maar ga toch niet met de tunnel.
Tunnnel is wel goedkoop, maar toch zo'n 2x800 km rijden.
Nu rijd ik na het avondeten naar Hoek v. Holland, stap op de boot en de volgende morgen rijd ik al richting Wales.
Retourtje kost ca. €185,-


('k Ga trouwens met de VStrom-solo, niet met de FJ-eml)
 
Laatst bewerkt:
Het treffen wordt ook meer een onderdeel van mijn vakantie,in 2 dagen er heen en terug.

Hoek van holland is bij mij vandaan zo,n 40 kilometer, maar varen gaat mij steeds meer tegenstaan.Heb het al genoeg gedaan.
 
Effe aan het googelen geweest. Het kan inderdaad vanaf Calais voor 37 euro in de zomer.
Hoek is iets duurder maar bespaart me bijna 300km enkele reis.
We houden het voor dit jaar maar op Oost Duitsland, maar voor volgend jaar is het een goed plan. Lekker met een rechtse bak in de UK _O-
Op de tunnelsite kan ik trouwens geen zijspan toeslag vinden :?
 
Effe aan het googelen geweest. Het kan inderdaad vanaf Calais voor 37 euro in de zomer.
Hoek is iets duurder maar bespaart me bijna 300km enkele reis.
We houden het voor dit jaar maar op Oost Duitsland, maar voor volgend jaar is het een goed plan. Lekker met een rechtse bak in de UK _O-
Op de tunnelsite kan ik trouwens geen zijspan toeslag vinden :?

Ga ik misschien mee naar toe, als mijn span dan klaar is.

Ik kan natuurlijk nu ook gelijk de bak links aanbouwen })
 
ah, waaraan kan ik cb750f herkennen? (op zich moet ik te herkennen zijn aan mijn spancombinatie.... geloof niet gauw dat er nog precies zo'n GL1000 zal rondrijden daar ;) )
dan drinken we even een neutje :)


Gaan we doen! Wij staan waarschijnlijk beneden vlakbij de poort.
Idd de combi kan niet missen PC800 met bak, helemaal wit, met wit bont.
(moet nog wat schilderen, dus er is een kans dat het Oostfront camouflage wordt) O-)

Zomaar een gokje; ik denk dat MotorFreak wel weer de Zeeuwse en/of de ZMVC-vlag zal hijsen *O*
 
dan ga ik je wel vinden; denk dat wij gewoon de berg gaan bestijgen en hoog gaan staan (voor het geval er heel hoog water mocht komen......)

beetje jammer dat de weersvoorspellingen al een beetje voorjaarsachtig aan doen...


@JFJ: ik heb het bakje nog leeg; gezien de weersvoorspellingen neemt mijn maat gewoon zijn GSX-R weer mee.
Of je neemt gewoon de VF als solo mee?
 
Et Ehe, JFJ heeft helaas geen tijd. Druk met verbouwen enzo. VF ligt zover uit elkaar dat solo er niet in zit op die fiets ;) Maar voor volgend jaar sta ik op het lijstje ;)
 
ik heb de PC met wit gesausde bak wel zien rijden over het terrein, maar heb jullie standplek niet opgemerkt.....

Wel heb ik Slingertje zaterdag ochtend even gesproken (hij wandelde langs mijn tentje) alleen was ik toen nog druk aan het herstellen van de vrijdagavond...... dus niet zo heel erg wakker...
 
moet vanavond eerst maar eens kijken wat ik nou heb geschoten... (volgens mij niet zo heel erg veel....)
 
uiteraard; was weer hardstikke gemoedelijk en gezellig enzo.

gewoon een beetje rondhangen, lekker bij het vuurtje zitten, biertje d'r bij, borreltje d'r bij, stukkie vlees op de gril, soepie en stoofpotje boven het vuur, bulderende motoren om je heen, kortom;vele van de geneugden des levens waren wel zo'n beetje present
 
uiteraard; was weer hardstikke gemoedelijk en gezellig enzo.

gewoon een beetje rondhangen, lekker bij het vuurtje zitten, biertje d'r bij, borreltje d'r bij, stukkie vlees op de gril, soepie en stoofpotje boven het vuur, bulderende motoren om je heen, kortom;vele van de geneugden des levens waren wel zo'n beetje present


8-) wij t zelfde

en veel gespeeld in de modder *O* jemig wat is die span nu smerig....

filmpje van de fakkelrit zal er nog wel aankomen...was weer lekker bezig :+
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan