GP uitlaten honda VTR firestorm

Status
Niet open voor verdere reacties.
12 feb 2010
206
0
IJmuiden
Deze set heb ik over omdat mijn collega ze niet per se hoeft. Zelf heb ik deze set onder mijn VTR zitten en heb geen tweede nodig! :P
Misschien dat ik iemand anders er een plezier mee kan doen!

full
 
Dan verdien jij er ook nog leuk aan :N
Handelen o.k., maar dit is :X

Blijkbaar verdiep je je niet helemaal in de stof en vergeet je een aantal kosten.
De totale prijs inclusief invoer, btw en boete (omdat aanbieder niet het juiste bedrag heeft geplaatst op de doos B| ) bedraagt maar liefst 330 euro! Daarnaast zijn er nog kosten voor het gebruik credit card. Het verschil op de kosten is dus 20 euro. Ik verdien er dan echt heel veel aan ja! (Dit is inderdaad wel een absurd hoog bedrag)

Wil graag de dempers verkopen, maar liever niet onder de kostprijs zoals je vast begrijpt.

Nog geinteresseerd mascotte & purevenom?
 
haha
haha bedankt is niet van mij _O-

hoe is de kwaliteit van de dempers *D

Jammer! Anders had ik de demper langs gebracht! :P
Ze zijn van de zelfde kwaliteit als die kont! _O-

Het is van RVS en ziet er goed uit. De lasnaden zijn erg mooi en voelt als geheel solide aan.

Er zitten trouwen ook verwijderbare DB killers bij! (afzonderlijk gekocht zit bij de prijs inbegrepen)
 
hahaJammer! Anders had ik de demper langs gebracht! :P
Ze zijn van de zelfde kwaliteit als die kont! _O-

Het is van RVS en ziet er goed uit. De lasnaden zijn erg mooi en voelt als geheel solide aan.

Er zitten trouwen ook verwijderbare DB killers bij! (afzonderlijk gekocht zit bij de prijs inbegrepen)

Db-killers erbij is wel een aanrader, ik heb ook een demper van Dandan gehad zonder Db-killer en wat een geweld komt daar uit zeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan