te koop Termignoni race dempers

Status
Niet open voor verdere reacties.

luckyducy

MF veteraan
18 mei 2004
13.907
172
Te Koop set termignoni race dempers,1 demper heeft een deukje aan de bovenzijde en is er denk ik wel weer eruit te krijgen.
Ze zijn normaal voor een ducati monster type 696/796/1100.En zijn 1000km gebruikt
Maar misschien voor de zelfbouwers ook wel leuk om ergens onder te bouwen zijn namelijk mooie korte dempers.
vraagprijs is 250 euro of een goed voorstel :)
Word geleverd zonder de linkpijpjes want die heb ik zelf gebruikt om een set Akra's onder me M1100s te bouwen :)

Verkocht!!!!

info: luckyducyperformance aapje hetnet.nl
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf geen interesse, maar misschien is het handig om te vermelden of je wel de comp en luchtfilter d'r bij krijgt. Of hou je deze ook?
Bij een nieuwe set krijg je deze d'r natuurlijk wel bij.

Succes met de verkoop :Y
 
Klopt en de ecu/filter die erbij hoort past ook niet in Jap.spul :N
Had ze hier neergezet voor de zelfbouwers/streetfighters projecten *D
En als er toch een Monster rijder ze echt wil kunnen de linkpijpjes er wel bij want dan maak ik voor me zelf wel ff wat anders :) ecu en filter is niet echt nodig
Ik heb zelf geen interesse, maar misschien is het handig om te vermelden of je wel de comp en luchtfilter d'r bij krijgt. Of hou je deze ook?
Bij een nieuwe set krijg je deze d'r natuurlijk wel bij.

Succes met de verkoop :Y
 
Ik heb mogelijk wel interesse in de dempers, hoe lang zijn ze, heb je een duidelijk foto van de deuk en zijn het echt open race dempers of....?
 
Het zijn echt open race dempers for race use only *D
Lengte totaal zonder linkpijpjes is 37cm
aansluitdiameter 50mm
Maar 150 is wel te weinig,dan bestel ik liever een nieuwe mantel en verkoop ze weer als org.monster set 8-)
Ze liggen me niet in de weg :N
 
Hier nog even een betere foto.
Mantel is inox ook wel edelstaal,dit is goed te bewerken.
full
 
Bewerken in deze is lastiger dan je denkt: je kunt de deuk er niet uit gloeien en eruit trekken d.m.v. een pin lassen is lastig omdat RVS relatief hard is en dus niet zo lekker terugveert.

Maar goed, het kan wel.

Ik heb je gemaild, let's talk ;-)
 
Je kunt hem eruit rollen van binnenuit :) ,heb ik ook wel eens met titanium dempers gedaan maar goed dat is iets zachter dan inox
En zo wie zo niet warm maken,gewoon koud walzen.
Bewerken in deze is lastiger dan je denkt: je kunt de deuk er niet uit gloeien en eruit trekken d.m.v. een pin lassen is lastig omdat RVS relatief hard is en dus niet zo lekker terugveert.

Maar goed, het kan wel.

Ik heb je gemaild, let's talk ;-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan