Te koop: BOS 4 in 1 voor cb500 en 550 Four

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mechanism

MF veteraan
3 jun 2009
10.135
3.275
Je ziet ze bijna nooit meer en als je er een ziet zijn ze na een zwaar leven mat zwart geschilderd. Een BOS 4 in 1 sportpijp uit de jaren 70/80.

Heb deze uitlaat een paar jaar terug gevonden bij een motorzaak die hem nog nieuw had liggen. Hij was dus niet goedkoop.. Mag nu weg omdat ik voor een 4 in 2 systeem ga.

full


full


Heeft uiteraard wat krasjes op het aluminium van de demper, kan ook niet anders na 2 à 3 decennia op de plank liggen, is echter roest en deukvrij! De originele bevestigingsbeugel zat er niet bij, hij komt met de zelfbouw aluminium beugel op de foto's, kan steviger dus een stalen beugeltje zagen is het overwegen waard. Maakt gèèn herrie, maar een beschaafd rauw geluidje. Het is een kwaliteits-uitlaat dus geen schotten demper, China chroom of BSM laswerk.

Prijs? Bieden maar! Wat de gek ervoor geeft..

Ben op zoek naar een setje 4 in 4 of 4 in 2 bochten, ruilen met bijbetaling van jouw kant kan dus interessant zijn.
 
Do i hear 50 euro's? Yes i do - brabbledebabble..

Wie biedt meer voor deze (veel coolere en beter dan een Marshal of BSM) pijp?
Heb volgens mij zelfs ergens een filmpje, kan je hem horen vòòr aankoop, ff zoeken..
 
Ik heb geen uitlaat nodig en ik heb 2 Yamaha's, maar man.....

wat een ontiegelijk lekker fietsie hedde gij :} :}

free kick :W
 
Kun je nagaan hoe kontschoppend hij wordt met een 4 in 2 uitlaatsysteem, Norton stijl..
En ben op dit moment de kop aan het flowen, frisse zuigertjes aan het plaatsen + dubbele schijf ombouw.

Wat een hobby heh..
 
Er is zojuist per email een bod gedaan van €130,-

Wie gaat hoger voor dit mooie uitlaatje?
 
Hey Ottifumi; Hoogste bod is €140,- maar de mailtjes blijven binnen druppelen.
Ben op dit moment in overleg met rena27, die is aan het kijken of het gaat passen op zijn bike.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan