quote:S_DEBRUIJN schreef op 13 februari 2011 @ 10:13:
@ Baarts: Bedankt voor de Marktplaatstip, heb een verzoek bij ChiefdeLuxe ingediend.
@ Wim: De downloadlink voor de manual staat vandaag in je inbox!
quote:Rebel 450 owner (Peter) schreef op 13 februari 2011 @ 21:26:
Welkom nieuwelingen
Het seizoen is nog niet begonnen of er ontstaan hier al kriebels. Metname de nieuwe Rebel-rijders veroorzaken deze positieve punten.
Ook wij kunnen niet wachten tot het een graadje of 15 wordt en dus ook onze glimmende Rebels de stal mogen verlaten.
Helaas zal dat nog wel even duren denk ik.
quote:S_DEBRUIJN schreef op 11 februari 2011 @ 20:00:
Stof, heb het Handboek naar je mail gestuurd via Sendthisfile.
Via de downloadlink in je mailbox kun je het binnenhalen, is zo'n 37 MB.
Veel plezier ervan, ga zo het windscherm, kilometerteller en wat chroomdelen op de voorvork demonteren om ze te gaan poetsen.
Doe het graag... Zal er zeker niet slechter van worden!
Bedankt voor je reactie GOOS, wordt dus een serieuze zoekactie naar een front cover.
quote:Blazez schreef op 13 februari 2011 @ 22:52:
Hoi S_DEBRUIJN, kan je mij dat handboek ook sturen? Ik heb dan wel de clymer, maar ben wel benieuwd of deze anders is (en digitaal is soms ook wel makkelijk.
alvast bedankt
quote:S_DEBRUIJN schreef op 15 februari 2011 @ 23:04:
Zit met een probleempje dat me niet lekker zit...
Ik ontving mijn Rebel een paar weken geleden met een storend euvel:
Stationair voor een stoplicht liepen de toeren soms irritant op, koppeling langzaam op laten komen verhielp dit.
Reparateur heeft de chokekabel vervangen (gerafeld) 2 bougies en de carb volledig schoongemaakt.
Liep bij het afhalen met een koude motor mooi stationair, warme motor onderweg naar huis sloeg hij regelmatig af.
Een paar dagen na ontvangst ontdekte ik, al rijdend, dat het gedeelte met boven het linkerhandvat (choke, knipper, horn) los zat en ook het ijzeren buisje van de chokekabel.
Stuur naar links draaiend: motor sloeg af...
Stuur naar rechts draaiend: meer toeren...
Na een week ermee gereden te hebben en iets gedraaid te hebben aan de stationairknop onder de carb en wat gedraaid te hebben aan de kabels (links en rechts) lijkt het oude probleem wel weer terug.
Als ik mijn gas loslaat lijkt hij nog een soort cruise control te hebben, gaat dus nog steeds vooruit, in plaats van vaart te minderen.
Ook oplopende toeren bij een stoplicht, sinds vandaag...
Ik heb de Service Manual er nog niet op nageslagen (beginnend zelfontdekkend motormonteur) maar het lijkt wel of er kabels in de knel zitten.
Ga uiteraard nog langs de reparateur, maar heeft iemand ervaring met dit euvel?
Ik begrijp: links zit de chokekabel en rechts TWEE(?) throttle kabels... (i.v.m. twee carburateurs?)
Door onwetendheid (nog lerende) ga ik denken aan de ontsteking, maar misschien ligt het veel simpeler.
Beestje van 22 jaar oud en zal van mij meer verzorging krijgen dan ooit tevoren.
Iemand in de buurt van Amersfoort die geen 50 euro excl. vraagt per uur?
quote:Baarts schreef op 16 februari 2011 @ 10:32:
Dit klinkt idd als of er een kabel klem zit die je als je stuur draait aantrekt waardoor die meer gas gaat geven? Wel vreemd dat die uitvalt als je hem naar links draait.. kabels al een x helemaal nagelopen?
quote:Baarts schreef op 19 februari 2011 @ 12:58:
Heb trouwens nog een vraagje:
Heeft iemand een knipperlicht links achter liggen? Mijne is wederom afgebroken/gescheurd

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3