Akrapovic (Ingekort) Carbon Oval Slip-on 60mm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rozz

MF veteraan
23 mei 2001
1.946
0
Wegens aanschaf Akra Hex demper heb ik te koop staan:

* Een Akrapovic Oval ingekort Carbon demper (e-keur, 60mm inlaat diameter, totale lengte 48cm) compleet met 2 dB-killers (2 Verschillende lengtes, 1 origineel en 1 ingekort)

* Rest van een nieuwe slip-on set voor een Suzuki GSX-R600-750 van 2006/2007 (Akrapovic Productcode: S-S6SO3-HZC)

Is als set te gebruiken en nogmaals, het betreft een 2e hands Oval ingekort demper en nieuwe linkpijp en alle toebehoren zoals op foto te zien is (compleet met nieuwe en ongebruikte linkpijp, 3 veren, slip-on klem, Akrapovic Carbon uitlaat steun, Akrapovic demper ophangbeugel en nieuwe Akrapovic sticker (Heat resistant voor op de demper)
Kortom, ik heb alleen de dempers verwisseld.

Advertentie staat ook op Marktplaats

Vanaf prijs is 300euro ex verzenden

Akrapovic_Oval_Suzuki_1.jpg

Akrapovic_Oval_Suzuki_2.jpg
 
kan ik deze demper met de pijp die je erbij heb staan dus zo op mijn gsx-r 600 2007 schroeven?kom ik met het geluid niet in de knoei op het circuit?is die linkpijp dan de katvervanger?mocht dit gewoon lukken heb ik zeker interesse.gr
 
1) kan ik deze demper met de pijp die je erbij heb staan dus zo op mijn gsx-r 600 2007 schroeven? 2) kom ik met het geluid niet in de knoei op het circuit? 3) is die linkpijp dan de katvervanger? 4) mocht dit gewoon lukken heb ik zeker interesse.gr

@Racy: je hebt PM ;)

maar ff kort door de bocht:
1) Ja,
2) Vorige jaar en jaar daarvoor geen problemen gehad via MSL op Zandvoort,
3) Ja,
4) Hoor het wel ;)
 
Bij deze is hij verkocht *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan