Te koop: Marchesini achterwiel + SKF lagers 299,-

ik geef alleen maar aan wat ze normaal gesproken kosten, voor iemand die geen 'vrienden' heeft bij SKF. moet ik nou zeggen dat ik er 2 euro per stuk heb betaald? dat doet er echt niet toe, normaal gesproken krijg je ze niet voor dat geld.

wat als ik ze gratis had gehad?

bovendien, ik vraag geen geld voor de lagers, die krijg je er gratis bij! dat staat duidelijk in de advertentie. zie niet wat het probleem is ;)
Ben jij niet die gozer die altijd loopt te zeiken in andermans topic dat het op Ebay zoveel goedkoper is...?

:W :W :W :W
 
jawel, maar dan is het ook echt goedkoper, geen onzin zoals wat prikkie hier schreef :W :W :W
 
Wat een gezeik :') Als het echt goedkoper was op ebay en er geen extra risico's aan vast zaten had prikkie ze wel op ebay gekocht, blijkbaar zit het hem toch niet lekker, of is ie toch bang dat ie extra moet betalen bij de douane (waarvan de kans idd best groot is) dat ie het hier probeert.
 
niet zo moeilijk doen, of je koopt hem of niet, dan zoek je verder..... klaar.

duffe gezannik.


trouwens....houd je nickname in dat je alles voor een prikkie wil hebben.....lijkt het wel op namelijk. B|
Kwestie van vraag en aanbod.
Ik vind de vraagprijs te hoog , en dat mag ik toch zeggen ;)
 
Wat een gezeik :') Als het echt goedkoper was op ebay en er geen extra risico's aan vast zaten had prikkie ze wel op ebay gekocht, blijkbaar zit het hem toch niet lekker, of is ie toch bang dat ie extra moet betalen bij de douane (waarvan de kans idd best groot is) dat ie het hier probeert.
IK heb al aan gegeven dat ik veel vaker gebruikte en nieuwe spullen koop via ebaY.
Als het hier niet lukt dan ga ik alsnog shoppen bij ebay en heb inmiddels ergens al een bod gedaan.
Van mij heb je geen last meer.
Ik ga slapen :Z
 
marchesini1.jpg


marchesini2.jpg


marchesini3.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan