K&N luchtfilter R6 1999-2007

Raw

MF veteraan
13 okt 2007
4.734
3
Tekoop K&N luchtfilter voor alle r6jes tot en met 2007. Schoongemaakt en inge-olied.

33uao11.jpg

t6p5ef.jpg


€40,- inclusief verzendkosten.
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang is deze gemonteerd geweest?
En na het monteren ook laten afstellen oid, en wat is het verschil?

Gr
 
ik weet niet hoelang deze bij de vorige eigenaar gemonteerd is geweest. hij ziet er iig nog netjes uit. zelf heb ik hem er niet opgezet. omdat mn circuit motor al heel hard/goed loopt met origineel filter en ik geen zin heb om hem opnieuw aftelaten stellen.
 
Laatst bewerkt:
Deze filter gaat niet passen op een R6 uit 08 en verder. Heb zelf deze filter ook ooit thuis gekregen voor mijn R6 uit 08 maar daar moet echt een andere in
 
Deze filter gaat niet passen op een R6 uit 08 en verder. Heb zelf deze filter ook ooit thuis gekregen voor mijn R6 uit 08 maar daar moet echt een andere in

hmm op de site van k&n staat dat het moest passen. raar. zal het wel ff veranderen dan.
 
Het is niet om je verkooptopic te vervuilen maar ik had dezelfde filter besteld maar toen bleek dus al snel dat ie niet ging passen. Een filter voor een r6 uit 08 ziet er zo uit
full


Succes met de verkoop.
 
Het is niet om je verkooptopic te vervuilen maar ik had dezelfde filter besteld maar toen bleek dus al snel dat ie niet ging passen. Een filter voor een r6 uit 08 ziet er zo uit
[afbeelding]

Succes met de verkoop.

bij motorzoom staat het ook tot 2007. dus je hebt gelijk :)
 
Deze gaat ook niet in een 2006 en 2007...

Waarschijnlijk komt die info vanuit Amerika. Daar hebben ze namelijk de R6S 2006 t/m 2009, wat bij ons model R6 2003(RJ05) is. Daar gaat tie wel in :Y Maar niet in "onze" 2006+ (RJ11/RJ15) modellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan