R1 all the way, nu met V-max
quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:49 schreef RempageR1 het volgende:
Haloa, ik kan aan een special edition helm kopen die 1 keer van de vorige eigenaar zijn spiegel is gevallen. Hierdoor zit er een krasje op de helm, op zo'n plastic kapje wat op de bovenkant zit. Moet ik het nu niet doen omdat de helm schade heeft of valt het wel mee?
Moet ik rekening houden met de leeftijd van de helm? Hij is 3 jaar oud. Ik hoor wel eens dat helmen maar een aantal jaar meegaan. Klopt dit?
Er wordt nu 200 euro voor die helm gevraagd, is dit redelijk of niet?
Weet nix...
FZR600/GSX400E

Haloa, ik kan aan een special edition helm kopen die 1 keer van de vorige eigenaar zijn spiegel is gevallen. Hierdoor zit er een krasje op de helm, op zo'n plastic kapje wat op de bovenkant zit. Moet ik het nu niet doen omdat de helm schade heeft of valt het wel mee?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:47 schreef Bobbel het volgende:
...
Ofwel, als je veel rijdt kun je net zo goed een PC helm kopen (ding is op nog voordat de schaal de tijd heeft gehad te degenereren), als je daarentegen minder km's maakt in een relatief lange periode kan een kevlar of glasfiber helm extra interessant zijn.
Moet ik rekening houden met de leeftijd van de helm? Hij is 3 jaar oud. Ik hoor wel eens dat helmen maar een aantal jaar meegaan. Klopt dit?
Er wordt nu 200 euro voor die helm gevraagd, is dit redelijk of niet?
Terug zin
R1 all the way, nu met V-max
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:02 schreef BMW K1100LT het volgende:
[...]
Dat was voor mij de hoofdreden om een polycarbonaat helm te kopen.
Ik verwacht hooguit drie jaar met een helm te doen en vermoed dat de bekleding aan de binnenkant dan redelijk versleten zal zijn.
En ook zat/zit de HJC CL-Max helemaal goed, beter dan de Sy-Max (die zat ook goed, maar net niet zo lekker als de CL-Max)
© 2001-2010 Motor-Forum - Powered by React - Hosted by True - Served by Webserver 1