Scottoiler

<(Heinzzy)>

MF veteraan
25 feb 2009
7.722
21
Uithoorn
Hey mensjes.

Toen ik mijn blade kocht zat hier een scotoiler op. .
Aangezien ik het ding eraf heb gehaald kan ik misschien iemand anders er een plezier mee doen ;)

Ik weet niet precies hoe oud ie is en hoe lang hij op de bike heeft gezeten, maar dat lijkt me niet zo'n probleem.

Hij heeft een draaikop met 9 instellngs mogelijkheden.

Ik heb de bakabeling erbij naar de vacuum aansluiting bij de carbs & naar de ketting.
( Ik neem aan dat als je deze op een andere motor wil plaatsen de lengtes zullen verschillen maar met ene beetje creativiteit moet dit wel lukken lijkt me.

De klembeugels heb ik er bij maar geen "plaatje" Maar het lijkt me dat als je bij de gamma oid een stukje alluminium plaat haalt je dit kan buigen en gaatjes boren zodat je hem kan monteren.

Even een plaatje ter illustratie :
PICT0004%20(Medium).JPG

( Plaatje komt van google dus is niet mijn bike ;) )

Doe een goed bod en je kan hem zo komen ophalen in Uithoorn
( onder de rook van schiphol )

Als er nog meer vragen zijn oid stuur me dan maar even een PM.


Grt, Heinzzy
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft de prijs . . Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf geen flouw idee heb . .
Zoals ik in de beschrijving al zij is het een gebruikte zonder doos zonder iets die zo van m'n blade afkomt.

Afhankelijk van de lengte van het vacuum slangetje zul je de positie op je bike moeten bepalen
( hij zat bij mij onder de kappen van m'n buddy dus hij is vrij lang )
De slang naar je ketting is gewoon in lengte aanpasbaar door er een ander slangetje tussen te steken dus dat lijkt me niet het grootste probleem allemaal ;)

Als ik zo op het forum kijk en op MP staan d'r niet zo veel te koop en als ze er staan is het vaak zgan . .
En sja deze is niet nieuw in doos maar gewoon het losse "buisje" met slangetjes & klemmen.

Dus vandaar geen vraagprijs maar een goed bod :)
 
:Y
Idd bij mij zat ie dan onder de linker achter zijkap op het subframe :)

\[edit]
Mooie mudguard heb je daar :)
Gekregen van een maatje van me, lag ergens stof te happen in het magazijn.

Bij mij zat 'ie ook eerst op die plek maar vond het bijvullen niet echt makkelijk.
En nog een plaatje van de scottoiler.

d8885b3afbfe714826eef0bc33c08d1c
 
ik heb opzich ook wel intresse maar dat is wel afhankelijk van de prijs ??? aansluiten moet wel te doen zijn

gaat denk ik 1 slang naar je spruitstuk/carbs om een onderdruk (vacuum) te maken
en de rest gaat denk ik naar je achter tandwiel met z,n lange naald

ik hoor het wel mag ook via pm

dacht dat die dingen nieuw 85 euro waren of zo iets
 
ik heb opzich ook wel intresse maar dat is wel afhankelijk van de prijs ??? aansluiten moet wel te doen zijn

gaat denk ik 1 slang naar je spruitstuk/carbs om een onderdruk (vacuum) te maken
en de rest gaat denk ik naar je achter tandwiel met z,n lange naald

ik hoor het wel mag ook via pm

dacht dat die dingen nieuw 85 euro waren of zo iets

:) Tnx voor je linkjes
Ik had ook al nieuwprijzen gevonden rond de 100 ;)

Het is idd 1 slangetje naar je spruitstuk / carbs om vacuum te maken.
De rest is een leiding (kan je eigelijk tussen zetten wat je wil als 't maar past )
Met op het end een naald .
Hij is vast te maken door een klein gaatje te boren in je ketting beschermer en dan met een moertje aan de onderkant en een moertje aan de bovenkant.

Ik ben even aan het meten geweest ;)

De vacuum leiding is een goeie 120cm
Voor de rest is het zoals ik eerder al aangaf zelf aanpasbaar :) Maar ook absoluut lang genoeg ;)


Ik zou zeggen kom maar met 't bieden *O* dan kan ik weer wat leuks aanschaffen op de beurs :9
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan