Racen op een R1 2007 en nieuwer

Ik doe mee :Y

Met dit topic dan bedoel ik, niet met de cup ;)

Op dit beestje heb ik de afgelopen 7 jaar rondgereden:



Ben nu toe aan iets nieuws, dus heb ik voor op het circuit dit erbij gekocht:



Inmiddels zijn alle schade delen verwijderd en staat ze er zo bij:






Heb er nog geen meter mee gereden (althans niet op snelheid, alleen ff zonder kenteken de straat op en neer) maar ik sta te trappelen op ermee het circuit op te gaan.

De eerste dagen zijn al geboekt, 3 dagen Magny Cours met MSL
 
Vraagje, tape'je rond de uitlaat.
Scheelt het echt in vermogen? (gemeten?)
Of is het gewoon "lekker warm"?
Dit is overigens een serieuze vraag.
 
Moet bekennen dat ik het niet weet. Het zit erop puur als warmte isolatie, omdat orginele hitteschild en beschermkapje verwijderd zijn.

Zodra de Powercommander binnen is gaat hij wel op de vermogensbank, maar een uitdraai orgineel heb ik niet dus kan ook niet vergelijken. Maar ik kan me niet voorstellen dat het iets uitmaakt, volgens mij absorbeert dat spul alleen maar de warmte van de uitlaa, maar de uitlaat zelf word er niet minder warm om lijkt me.
 
Weekend is bijna voorbij vriend!
Ik ben toch zo benieuwd naar je kleurstelling, ik verwacht iets met grijs?


Idd, nog geen tijd gehad. Maar hij is dezelfde weer alstie was. Dus niet echt spectaculair en zeker niet grijs. Maar ik vintum natuurlijk eg mooi.
Hij is eigelijk hetzeflde als die schade, maar dan in race-uitvoering.
 
Laatst bewerkt:
Moet bekennen dat ik het niet weet. Het zit erop puur als warmte isolatie, omdat orginele hitteschild en beschermkapje verwijderd zijn.

Zodra de Powercommander binnen is gaat hij wel op de vermogensbank, maar een uitdraai orgineel heb ik niet dus kan ook niet vergelijken. Maar ik kan me niet voorstellen dat het iets uitmaakt, volgens mij absorbeert dat spul alleen maar de warmte van de uitlaa, maar de uitlaat zelf word er niet minder warm om lijkt me.

Dit gaat zoveel rapper rond dan een 2002 r1 :Y
 
Hahaha fock man je hebt gelijk.... Shit nog niet eens begonnen en al achter staan -O-
 
Inmiddels is mijn racer weer een beetje meer "af"



Ik kan hem waarschijnlijk over 1,5 week in ontvangst nemen, maar zal nog tot half mei wachten met de eerste circuitdag, of er moet in april last minute nog plek zijn als het weer er goed uitziet.

Zo de eerste keer op een nieuwe motor wil ik toch een goeie kans op droog en niet al te koud weer.
 
Inmiddels is mijn racer weer een beetje meer "af"

[~[url="http://img855.imageshack.us/img855/4210/72557396.jpg"]afbeelding~][/url]

Ik kan hem waarschijnlijk over 1,5 week in ontvangst nemen, maar zal nog tot half mei wachten met de eerste circuitdag, of er moet in april last minute nog plek zijn als het weer er goed uitziet.

Zo de eerste keer op een nieuwe motor wil ik toch een goeie kans op droog en niet al te koud weer.
He Martijn, goed bezig. Toch groen licht gekregen van het vrouwtje? ;)
 
haha, ja. Flinke winstdeling en een fors aantal overuren dit jaar helpt ook wel moet ik toegeven :)
 
Ik zal me ook maar eens melden in dit topic *D

Voorlopige kalender:
- zo veel mogelijk ZAC wedstrijden
- TOMS 6 april, 6 juli (voorrijden)
- 2 en 3 mei Assen
- 24 juni Mettet
- 7 juli Assen
- 11 aug Spa

full
 
Pat vind jij de 07 zo veel beter dan je vroegere 04? Ik heb het 07 model nooit gehad maar de meesten vinden hem niet beter dan de 05 op het vermogen na dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan