Te koop: Headlight cover black gsx-r K4-k5

baron86

MF'er
29 mei 2007
162
0
Andel
Ik heb nog een nieuwe headlightcover liggen, deze had ik voor mijn verjaardag aangeschaft. Aangezien ik nu xenon + inbouw heb gehad van een maatje van me kan ik het niet maken om de koplamp af te dekken. Dus in de verkoop headlight cover gsx-r voor 600/750 k4/k5. Hij heeft mij inclusief verzending 58,50 gekost. Hij mag weg voor 50euro inclusief verzendkosten.

http://www.mdi-online.nl/webshop/artikel.aspx?lang=nl&id=e02e3481-3533-4d10-9bad-239c273950b9

m.v.g.
Mathijs
 
Vraagje,

Hoe bevestig je die cover ? en bij mijn gsxr600 k4 kan ik mijn licht niet uitzetten hoe gaat dat dan:?



Schopje :W
 
Laatst bewerkt:
Deze bevestig je aan de hand van dubbelklevend tape, dit zit inbegrepen. Het licht blijft gewoon aanstaan maar schijnt er lichtelijk doorheen, het is echt een poser item
 
Wat foto's toegevoegd, zoals jullie zien is dit niet het juiste type, het is voor een k4/k5 maar dan is het idee in ieder geval duidelijk.

a83899bc.jpg

screen_suzuki_gsxr1000_k7_db.jpg

Foto-T7DWCW6E-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
Staat erg bruut alleen moet je dan wel iedere avond de cover demonteren als het donker word, is een poser item maar staat goed })

Als hij 25 euri was had ik hem van je overgenomen :)

Succes met de verkoop :W
 
Laatst bewerkt:
Hmm, ik was er al eens naar op zoek maar vond ze nergens!

Is het makkelijk te verwijderen (b.v als je s'avonds gaat rijden/poetsen)? Maar dan moet je natuurlijk ook weer nieuwe tape erop doen? En mag dit als je overdag rijdt of doen ze daar moeilijk over?

Ik denk er even over na! :)
 
Hej Ramon,

Ik ben zelf ook aardig lang aan het zoeken geweest naar zo'n ding helaas dat ie weer in de verkoop moet. Ik heb hem nog niet uitgepakt ik zal eens kijken hoe dat zit met dat tape, volgens mij gewoon een klitterbandsysteem. Overdag mag je hier mee rijden, dit heb ik nagevraagd.

greets
 
Waarom? Amigo, ik heb van mijn maatje xenon + inbouw gekregen voor mijn verjaardag. Ik vind het zwaar lullig om dan een headlightcover tegen de xenon te plakken.
 
Nope, minder interesse ervoor dan dat ik had gedacht heb mezelf helemaal gek gezocht naar zo'n ding
 
Terug
Bovenaan Onderaan