Motor in de woonkamer

Beetje onhandig, elke dag weer met die motor lopen zeulen :)

En van wie zou het dan niet mogen?De motor hoeft niet de oorzaak van de brand te zijn, de aanwezige benzine in de motor kan een op zich kleine brand verergeren. En voor je het weet wordt je beschuldigd van brandstichting. En het vervelende is dat de verzekeraar alleen maar een verdenking van brandstichting hoeft hard te kunnen maken en het niet overtuigend hoeft te bewijzen om van schadevergoeding af te kunnen zien.

Zie o.a. https://webcache.googleusercontent....ring&cd=1&hl=en&ct=clnk&source=www.google.com

Is om de één of andere reden alleen nog maar in Google cache te vinden. Evenzo ken ik een soortgelijk verhaal uit eerste hand waarbij iemand een jerrycan benzine in huis had staan en enorm gezeik met de verzekering kreeg naar aanleiding van een brand die niet veroorzaakt werd door de aanwezigheid van benzine maar de brand wel versnelde en de schade dus deed toenemen.

Iedereen moet dat uiteraard zelf weten, maar ik zou het zeker checken bij de verzekeraar en zwartopwit laten vastleggen. Het verschil met een inpandige berging en inpandige garage is dat bij een garage de binnenmuren en eventuele tussendeur brandvertragend moeten zijn en bij een berging zijn ze dat meestal niet.


Ja en nu wordt iedereen even stil met dat (pracht en pronk) ding in de woonkamer :X

Hoe denkt jij: (is dat geregeld) met je "verzekering"... Check dat mensen :Y

:W

Thnx voor de tip Mieke :+
 
Eén van mijn motorkes staat altijd in de kamer mooi te wezen. Is apart verzekerd met de inboedelverzekering.
 
ik heb het beest maar buiten gezet
het zal je gebeuren -O-
full
 
De eerste vorst heeft zich nog niet aangekondigd dus blijft nog lekker in de schuur om hem zo te kunnen gebruiken
 
geen motor
maar me brommer :) zal ik nooit verkopen
motor staat gewoon warm op de zaak
nog bezig met opbouwen tijdens de foto's dus een tering zooi :P

DSC00522.jpg
 
Vandaag even de 1973 CB750 K2 uit de garage gehaald en ik kón het niet laten om hem in de woonkamer neer te zetten. Hij mag voorlopig nog blijven staan ook! Wat een schat van een vrouw heb ik toch.

CB750K2%25252073%252520woonkamer%252520004.JPG
 
Vandaag even de 1973 CB750 K2 uit de garage gehaald en ik kón het niet laten om hem in de woonkamer neer te zetten. Hij mag voorlopig nog blijven staan ook! Wat een schat van een vrouw heb ik toch.

[afbeelding]
Ik had toch wel iets van een stevig stuk karton of een dik stuk tapijt onder de bok gelegd, das zonde van je vloer man! :o
 
Valt je motor op deze manier ook binnen je inboedel verzekering? De mijne namelijk niet omdat ze in de garage staan :( :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan