Gezocht demper cb 600 f 2001

Leroy200

Rookie
30 jun 2010
26
0
Loenen
Hallo!

Ik ben opzoek naar een mooie demper voor op mijn Honda cb 600 f uit 2001.
Wil wel een goedgekeurde hebben met uitneembare db killers het liefst carbon.
Er moet een mooi geluidje in zitten. Wil er niet meer dan 300 euro voor uitgeven.

Wie kan mij hier aan helpen of weet waar ik voor een mooi prijsje terecht kan?

Thanks!
 
@ SuzukiFighter - haha sorry, was ik te snel. Kan dit topic verplaatst worden?
@ henk - Goede site! maar hornet 600, 2001 versie zie ik er niet bij staan. Alleen 2002!
Jammer dit merk zie ik wel zitten!
 
Ooow ik zie het al, het is voor type '98 t/m '02!
Dit is een goede site dus? Ik zie deze wel zitten!
http://www.wom-onlinestore.de/barra...cuda-duplex-cbr600sf-hornet-slo-alu-rund.html

Wat is zwart? Is dat gewoon een donker soort aluminium?
Weet je of hier uitneembare DB killers bij zitten? Dit gaat over een slip-on?

Wat een vragen, je bent geen helpdesk van de site maar als je het één en ander hierover weet hoor ik het graag!

Alvast bedankt!
 
@ SuzukiFighter - haha sorry, was ik te snel. Kan dit topic verplaatst worden?
@ henk - Goede site! maar hornet 600, 2001 versie zie ik er niet bij staan. Alleen 2002!
Jammer dit merk zie ik wel zitten!

Dat is tot en met 2002 jonge jonge jonge :~))

De uitlaten zijn inclusief verbindingspijp. Dus je sluit ze aan op je orginele bochten.En met E goedkeuring, Ik heb de ovale van titanium, en daar zit een prachtig geluid in. De afwerking is ook prima. Ook een complete pijp is mogenlijk (dus inclusief voorbochten), maar dan betaal logisch ook een paar eurootje meer. Dus je krijgt er een goedgekeurde db killer bij. Ook kun je nog een stillere db killer krijgen of een luidere. Maar de orginele is al luid genoeg, tenminste dat is mijn bescheiden mening. Die zwarte zijn van carbon, zie je ook als je een keuze in het menu maakt.
 
Laatst bewerkt:
Foto-HCKIMQ7M.jpg


Hier de uitlaat op mijn hornetje
 
Jajaja ik zag het al ;-) maar mij lijkt het wel wat, ik hoef geen holle pijp waar je de hele buurt mee wakker brult, maar een iets sportiever geluidje mag wel. Dus lijkt mij dit wel een goede optie! Mooie motor b.t.w.! Ik denk er nog heeeeel ff overna!
 
Dag Leroy,

Ik heb nog een nieuwe akrapovic uitlaat liggen voor alle hornet van 1998-2002.

Laat maar weten of je eventueel interesse hebt.

Groet,

Roy
 
Terug
Bovenaan Onderaan