carbon dempers ducati 900ss

defiduc

MF veteraan
20 feb 2004
3.786
126
Alkmaar
te koop wegens ombouw motor.

2 mooie open dempers. Zijn van rond carbon. Misschien niet zo mooi als termignoni, maar wel heel netjes.

Zijn lage dempers voor een 900ss uit 1993.

prijs: 225 euro.
full
 
Mooie dempers! Passen deze op een 750ss? Mijn vriendin wil open dempers op haar 750ss. Maar volgens mij zijn de bochten anders?
 
Ik heb even wat gegoogled want ik heb het zelf nooit 1 op 1 gepast. Maar er wordt over 750ss gesproken met 900ss dempers. En ook bij andere advertenties worden de lage dempers in een adem met 750/900 en monster aangeboden.

Voor het mooie dus ff passen!
 
Ik neem aan dat de standaard 900ss dempers dezelfde onder dezelfde hoek staan als deze dempers? Dan kijk ik binnenkort of de standaard dempers van mijn 900ss onder de 750 passen.
Kom ik nog op terug!!
 
Ik neem aan dat de standaard 900ss dempers dezelfde onder dezelfde hoek staan als deze dempers? Dan kijk ik binnenkort of de standaard dempers van mijn 900ss onder de 750 passen.
Kom ik nog op terug!!

ja, deze dempers zijn voor de 900ss hetzelfde als standaard.
 
Ik heb vanmiddag de standaard dempers van mijn 900ss op de 750 geprobeerd, maar dat gaat nie passen nie! De bochten van de 750 lopen minder stijl omhoog. Daardoor komt de uitlaat tegen de achterbrug en krijg ik hem niet passend. Mijn hoge termi's passen trouwens ook niet.
Helaas. Toch veel succes met de verkoop!

gr eddy
 
Ik heb vanmiddag de standaard dempers van mijn 900ss op de 750 geprobeerd, maar dat gaat nie passen nie! De bochten van de 750 lopen minder stijl omhoog. Daardoor komt de uitlaat tegen de achterbrug en krijg ik hem niet passend. Mijn hoge termi's passen trouwens ook niet.
Helaas. Toch veel succes met de verkoop!

gr eddy

hmm...das jammer. Ik had ergens anders gelezen dat het wel kon. Toch praktisch dat je even kon proberen. Bedankt daarvoor dus!

Grtz!
 
Terug
Bovenaan Onderaan