Newbies #28 - Waar we van het weer gaan genieten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit je op een sportieve motor, en dan zo'n toermuts op je hoofd _O-

Sinds wanneer is een helm verbonden aan het soort fiets dat je hebt? :P

Ik wilde graag een systeem helm zodat ik makkelijker met mich kon communiceren als ik achterop zat. Had eerst integraal, maar dan moest je tegen elkaar schreeuwen, vond ik niets.
En ik ga geen nieuwe helm kopen omdat dit niet mooi zou zijn :N Kan mn seentjes wel voor betere dingen gebruiken :Y

Maar goed, dat is mijn mening :+

Ik gaat richting bedje! Wekkertje gaat morgen om 5 uur al '(
Toedels!! :W
 
Sinds wanneer is een helm verbonden aan het soort fiets dat je hebt? :P

Ik wilde graag een systeem helm zodat ik makkelijker met mich kon communiceren als ik achterop zat. Had eerst integraal, maar dan moest je tegen elkaar schreeuwen, vond ik niets.
En ik ga geen nieuwe helm kopen omdat dit niet mooi zou zijn :N Kan mn seentjes wel voor betere dingen gebruiken :Y

Maar goed, dat is mijn mening :+

Ik gaat richting bedje! Wekkertje gaat morgen om 5 uur al '(
Toedels!! :W
niet


systeemhelmen zijn voor de leuke mensen, niet die intergraal-pussy-look-at-me-posers





:j
 
Bij de MotoGP dragen ze ook allemaal systeemhelmen :j :+

Haha was geen aanval ofzoiets hoor, maar vroeg me gewoon af wat mensen tegen systeemhelmen hebben :P

Kijk, als ze nou is leuke systeemhelmen maken, dan alleen die saaie zwarte/witte of gele. Met leuke motiefjes, kleurtjes enzovoort. Zou een hoop schelen! xD

Ok, nu echt richting bed! :W
 
Systeemhelm ftw :P Als je er eenmaal 1 hebt gedragen wil je niets anders meer :P

:^
Ben ook wel tevreden met die van mij, en je ziet ook niet dat het een systeemhelm is, tot ik hem open klap :+

Eigenlijk gekocht zodat ik m'n bril fatsoenlijk op kan zetten in die bril, maar daar gebruik ik het amper voor :')
 
ag, anders kan je altijd nog een pothelmpje op zetten:

 
en het beste is natuurlijk nog een plastic zak, want die blijft heel als je uhm van een flat af gooit, en een helm niet, .... zelfs een systeem helm niet!

 
voorjaars (mini) meet, show je oude, nieuwe of herbouwde motor! je kleding! of jezelf!
Datum: 20 maart 2011
Waar: almere-poort, cafe 'voorpampus' Google Maps
tijdstip samenkomen: 11:30
Initiatiefnemer: Remond_FRL, Soadmaggot
Topic: Newbies #28 - Waar we van het weer gaan genieten




de eerste officiële onofficiële (mini) meet van 2011
dé kans om voor het eerst je nieuwe motor, kleding, of kapsel te showen aan ''de harde kern''
gezellig bijpraten, slap ouwehoeren, en met z'n allen om +/- 12.00 een broodje oid te eten bij pampus

eventueel, waarschijnlijk nog gevolgd door een ritje, waarheen? onbekend
joure? bij mij thuis? uiteraard een mogenlijkheid :Y (open uitlaten svp O-) klote buren)
de directe omgeving? ook een mogenlijkheid
lam-lendig de hele middag op het terras, aan het water, mogenlijkheid :Y

begin-tijd: nouja, 11.30 dus
eind-tijd, dunno, kan ieder voor zich bepalen
sfeer: same shit, different day



i'll be there met mijn nieuwe, 2de hands vtr (poser, i know :9 )

who else?
 
voorjaars (mini) meet, show je oude, nieuwe of herbouwde motor! je kleding! of jezelf!
Datum: 20 maart 2011
Waar: almere-poort, cafe 'voorpampus' Google Maps
tijdstip samenkomen: 11:30
Initiatiefnemer: Remond_FRL, Soadmaggot
Topic: Newbies #28 - Waar we van het weer gaan genieten




de eerste officiële onofficiële (mini) meet van 2011
dé kans om voor het eerst je nieuwe motor, kleding, of kapsel te showen aan ''de harde kern''
gezellig bijpraten, slap ouwehoeren, en met z'n allen om +/- 12.00 een broodje oid te eten bij pampus

eventueel, waarschijnlijk nog gevolgd door een ritje, waarheen? onbekend
joure? bij mij thuis? uiteraard een mogenlijkheid :Y (open uitlaten svp O-) klote buren)
de directe omgeving? ook een mogenlijkheid
lam-lendig de hele middag op het terras, aan het water, mogenlijkheid :Y

begin-tijd: nouja, 11.30 dus
eind-tijd, dunno, kan ieder voor zich bepalen
sfeer: same shit, different day



i'll be there met mijn nieuwe, 2de hands vtr (poser, i know :9 )

who else?


ik vin dat een goed idee man, k weet alleen niet wat vera der van vind, want die kom zaterdag terug van n weekje polen, dus die zal wel flink moe zijn:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan