Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:9~ Fijn is dat he alleen zo jammer dat na de vorige actie geen olie vaten meer mogen gevult worden _O- Daf werknemers hebben staan lachen die dag :') 500 liter in een aanhanger met heftruck er voor terug rijdend 300 m na het terrein *D

Zo heb ik ook enkele liters kunnen krijgen :}

Hmmz en maar goed ok, khad allemaal van die tokkies om me heen, oude waggies helemaal afgeladen met jerrycans en tanken maar...the fack, knikker je voertuig vol en rot op zeg, op n gegeven moment n camper die gewoon, i kid you not, al 20 minuten aan de pomp stond, de ene na de andere jerry can kwam eruit en toen moest de tank van die sleurhut zelf nog vol, toen ben ik gaan rellen! }) Opbokken, je hebt zat om als je stil staat je tankie te vullen, toch leuk dat ik zat mensen om me heen mee kreeg dat ie snel dr van tussen ging :+
 
Crew heeft net een mailtje van me gehad met V10 van de route en een uitnodiging om zondag mee te gaan testen :] . Hopelijk wordt het goed weer O-)
 
tot zo ver ik weet ben ik nog nooit de reden geweest dat jullie hebben moeten stoppen? toch??



Heleeeeen you dont mind right O-)

[http://94.100.122.239/1089250001-1089300000/1089293001-1089293100/1089293063_6_niAu.jpeg (afbeelding)]

beat THAT armada :+


hey!!! hoe kom jij aan mijn bureaublad achtergrond :o B|



















O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan