Te Koop Kellermann Bar-ends (stuurgewichten)

Kawa_D

MF veteraan
28 okt 2007
1.041
0
Gronau
Ik bied een paar nieuwe Kellerman Bar-ends in de kleur zwart aan. Ze hebben een mooi gewicht en men merkt meteen dat de trillingen in het stuur een stuk minder worden.

Ze hebben 1 ritje op de motor gemonteerd gezeten in combinatie met een ABM streetbar stuur welke ik hier ook aanbied. Aangezien de zithouding van het stuur mij niet beviel verkoop ik het stuur en dus ook de bijpassende Bar ends. De bar ends zijn passend voor elk ander stuur met een doorsnee van 22 mm.

Bieden vanaf 25,- Euro
full
 
Interesse maar moet wachten op binnekomende spiegels.. dan wil ik graag de dikte weten van de imbus/boutjes
 
Wacht je op bar end spiegels dan? Die zou ik niet op de kellermannetjes zetten. De bar ends worden vast gezet middels bijgeleverde rubbers en passen voor een binnen diameter tussen 11 en 16 mm
 
De bar ends worden vast gezet middels bijgeleverde rubbers en passen voor een binnen diameter tussen 11 en 16 mm

De kellermans bedoel je hiermee?

Want die bar end spiegels hebben wel getapte draad in de klem die in het stuur valt.. dacht dat daar mooi deze kellermans in zouden passen..
 
Ik weet niet precies wat je bedoelt. Wanneer je de bar end spiegels vast moet zetten in het uiteinde van het stuur kun je de kellermann barends niet meer bevestigen want die gaan ook in het stuur.
 
Ik ontvang net een mailtje. De barends zijn incl. stuur waarschijnlijk verkocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan