Racen op een R1 2007 en nieuwer

Nog even
full

proberen.
 
Mooie fiets espee :}

Nu dan de mijne, als het goed is kloppen de foto's nu ook.

Groot onderhoud in de keuken :P

full


Na een klein maandje gereed voor de vermogensbank

full



En het resultaat

full


Ik ben tevreden, ik heb er nog een extra set pvm velgen bij voor komend jaar, maar zitten er nog niet op.
Kortom klaar voor het komend seizoen, alleen nog een maand wachten -O-
 
Wat een onzin topic he...waarom mogen de oudere R1 tjes hier niet bij staan ...he...nou vertel eens :?

:+

Ik ga toch heel spoedig een plaatje posten van een oudere R1 :Y in opbouw.
 
Laatst bewerkt:
Wat een onzin topic he...waarom mogen de oudere R1 tjes hier niet bij staan ...he...nou vertel eens :?

:+

Ik ga toch heel spoedig een plaatje posten van een oudere R1 :Y in opbouw.

Niks er van geen oude meuk in dit topic :+

Maar waarom niet een racen met 04/05/06 topic, volgens mij rijd 70% met zo'n ding dus zal wel lopen.
 
Nog een week... Net de reservekuipset (bijna net zo mooi, maar anders merk) er op gezet. Zometeen de buren even pesten...
Dan zaterdag de bike in de kar en op naar Val de Vienne. En dan in april de 1e CUP en ZAC races!! Losbranden, daar ben ik enorm an toe.
Gr. Roel.
 
Niks er van geen oude meuk in dit topic :+

Maar waarom niet een racen met 04/05/06 topic, volgens mij rijd 70% met zo'n ding dus zal wel lopen.
Ouwe meuk........ :) ,ben zelf ook de jongste niet meer dus moet een beetje in lijn liggen he ;)

Topic over de oudere 4-5-6 en R1tjes......het is een optie *D

Topic is ontstaan :Y
 
Laatst bewerkt:
mooie fiets Roel, heb je nog iets gewijzigd tov vorig jaar?

Hi Bart, nee, eigenlijk niets. 't Is min of meer een copie van vorig jaar. Alleen achtertandwiel nu 1 tandje groter, om te proberen. Maar mijn 2e wiel nog gewoon 45.
Oh ja, en snelgas gemonteerd. En een beetje meer sponsoring, grinnik.
Wel mazzel dat ze nog zoveel vertrouwen in een ouwe knar hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Roel :) Er kunnen niet genoeg sponsoren opzitten.
 
Hij is binnen :Y











Nou nog op zoek naar wat extra stickers om het "af" te maken.
Verder wacht ik nog op de powercommander, dus hij is nog niet op de vermogensbank geweest.
 
ik lees net in het ZAC topic dat de voorste tandwiel opstelling bedekt moet zijn met een kappie, je raad het al ik mben niet in het bezit van zo'n kappie....wie van jullie heeft er nog 1tje over/te koop?
 
ik lees net in het ZAC topic dat de voorste tandwiel opstelling bedekt moet zijn met een kappie, je raad het al ik mben niet in het bezit van zo'n kappie....wie van jullie heeft er nog 1tje over/te koop?

Type op marktplaats maar eens R1 2008 in. Erg veel kleine onderdelen, van een hele motor.
 
ik lees net in het ZAC topic dat de voorste tandwiel opstelling bedekt moet zijn met een kappie, je raad het al ik mben niet in het bezit van zo'n kappie....wie van jullie heeft er nog 1tje over/te koop?
Ligt eraan hoe je schakelstang loopt. Als je een remschakelset hebt waar de schakelstang voor het tandwiel langs loopt (bijv bij PP tuning en SCM, andere weet ik niet zeker) dan hoef je geen kapje te hebben. Mijne is zo altijd goedgekeurd.
 
Ligt eraan hoe je schakelstang loopt. Als je een remschakelset hebt waar de schakelstang voor het tandwiel langs loopt (bijv bij PP tuning en SCM, andere weet ik niet zeker) dan hoef je geen kapje te hebben. Mijne is zo altijd goedgekeurd.
full
 
Beetje non argument Peter. Misschien lukt het bij de zac wel zo. Maar bij de cup kom je met zo'n reden niet door de keuring. Regels zijn regels.
 
Nice!

Sponsoring van Mart van Roij? Heb je hem daar laten spuiten? Netjes gedaan? Zo te zien wel althans.

Idd,
Ik heb hem niet alleen daar laten spuiten, maar ik heb de motor zelfs van hem gekocht toen 'ie nog schade was en hij heeft hem voor me opgebouwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan