GP-droomteam-competitie-2011

Ik had het bij Louis Rossi btw, lijkt idd niet overal zo te zijn (wat ik zei ik had het nog niet verder getest ;) )

Ging uiteindelijk om 3 laatste rijders. Is nu opgelost. Bedankt voor je heldere blik ;)
Opnieuw downloaden van het bestand moet voldoende zijn :)
 
Euhm, nee?
Tussenstanden worden altijd gewoon gepost. Dus of dat met mijn nick gebeurt of bijv met die van jouw dat maakt ook niets uit :D
Werk ik het daarna weer bij in de OP :)
Ah, oké ;)
Moet er wat voor over hebben he om de MOTOGP live te mogen mee maken op PhilipIsland :)
Eh, ja..da's waar! Jij gaat dus naar Australië :? *D Alleen voor de MotoGP of tevens vakantie :?

Hier nog een MotoGP spelletje :z
 
Hehe ja, speciaal gepland voor die periode. Maar we nemen ook gelijk een rondreis idd ;) even een stop ingecalculeerd rond de GP :P
 
Hehe ja, speciaal gepland voor die periode. Maar we nemen ook gelijk een rondreis idd ;) even een stop ingecalculeerd rond de GP :P
Zou toch ook nog wel een keer een overzeese GP willen bezoek. Tot dusver was Italië (naast België, Franrijk en Duitsland/Sachsenring) de grootste afstand die ik aflegde voor een GP.

Zoals ik hierboven al aangaf is er nog een MotoGP spelletje, en het komt dichterbij.. :o ;)
 
Laatst bewerkt:
HEREN/DAMES!!

Ik zoek eigenlijk de uitslag incl. team samenstelling 2010 van de MOTOR MAGAZINE zelf.. heb het blad(nr.26) wel gehad.. maar is waarschijnlijk met het oud papier meegegaan..

Wie van jullie kan mij dit digitaal ff verzenden.. of fotootje maken van de pagina waar het opstaat!! Benieuwd hoe de top 10 van vorig jaar zijn teams heeft samengesteld!!
 
Zou toch ook nog wel een keer een overzeese GP willen bezoek. Tot dusver was Italië (naast België, Franrijk en Duitsland/Sachsenring) de grootste afstand die ik aflegde voor een GP.

Zoals ik hierboven al aangaf is er nog een MotoGP spelletje, en het komt dichterbij.. :o ;)

Topic heeft een slotje :X
 
Zijn de goede rijder zo duur dit jaar? of de goedkope rijders zo slecht?
Heb net een uurtje zitten puzzelen en ben nog maar tot 1 goed team gekomen.
 
Zijn de goede rijder zo duur dit jaar? of de goedkope rijders zo slecht?
Heb net een uurtje zitten puzzelen en ben nog maar tot 1 goed team gekomen.


Een uurtje?? Zo kort??

Maar heel eerlijk, kben bij toeval in contact gekomen met de winnares van 2007. Haar vriend had ff zonder al teveel nadenken een teampje samengesteld... resultaat: een gloednieuwe SOES !!
 
Baal wel. Was even vergeten dat ze nog 1 test hebben dit weekend..... Hoop niet dat me mannetjes het te bond maken...
 
Waar ik bang voor ben is dat de kans om hetzelfde ( prijs winnende) team in te schrijven als je concurrent teammanager aanwezig is.
 
Een uurtje?? Zo kort??

Maar heel eerlijk, kben bij toeval in contact gekomen met de winnares van 2007. Haar vriend had ff zonder al teveel nadenken een teampje samengesteld... resultaat: een gloednieuwe SOES !!
Het blijf een kwestie van een redelijke gok en mazzel hebben...
 
Het blijf een kwestie van een redelijke gok en mazzel hebben...

Oh zonder meer hoor! Denk dat de meeste mensen die er een hele studie van gemaakt hebben, meestal NIET winnen.. Maar goed, ik vond ook wel leuk om er mee bezig te zijn. Beetje verdiepen in de rijders etc!! Altijd leuk!


Wanneer waren er nu nog trainingen dan? Dit weekend? waar?
 
Oh zonder meer hoor! Denk dat de meeste mensen die er een hele studie van gemaakt hebben, meestal NIET winnen.. Maar goed, ik vond ook wel leuk om er mee bezig te zijn. Beetje verdiepen in de rijders etc!! Altijd leuk!


Wanneer waren er nu nog trainingen dan? Dit weekend? waar?
Morgen en maandag motogp trainingen @ Qatar
 
En toen viel er iemand uit met letsel die mensen nu net in hun al ingeschreven team hebben :+

Daarom wacht ik tot het laatste moment, vorig jaar had ik ook zo'n geintje -O-
 
En toen viel er iemand uit met letsel die mensen nu net in hun al ingeschreven team hebben :+

Daarom wacht ik tot het laatste moment, vorig jaar had ik ook zo'n geintje -O-

Achja, ik heb drie verschillende teams, als er eentje uitvalt.. dan maak ik gewoon een nieuw team. MAar idd, wel wijsheid om te wachten tot na deze trainingen. Ik wist het niet iedergeval!
 
Terug
Bovenaan Onderaan