Yamaha yz400f supermotard, 2699 euro!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdagmiddag trapje dan maar...

Even een simpele vraag: Is het apparaat gekeurd incl. frame/chassisnummer en dus gewoon 100% streetlegal of is het een crosser waar met een mider legale omweg een kenteken op geplaatst is??

Als het ding écht streetlegal is dan bied ik je bij dezen €2500,- met mogelijkheid tot onderhandeling.

Apparaat staat in de "polder" dus moet ook nog eens zien hoe dáár eventueel te komen.... m'n auto heeft/mág geen trekhaak _O-
 
Laatst bewerkt:
Zaterdagmiddag trapje dan maar...

Even een simpele vraag: Is het apparaat gekeurd incl. frame/chassisnummer en dus gewoon 100% streetlegal of is het een crosser waar met een mider legale omweg een kenteken op geplaatst is??

Als het ding écht streetlegal is dan bied ik je bij dezen €2500,- met mogelijkheid tot onderhandeling.

Apparaat staat in de "polder" dus moet ook nog eens zien hoe dáár eventueel te komen.... m'n auto heeft/mág geen trekhaak _O-

Bedankt voor je trapje :Y

Helaas is het kenteken eerlijk gezegd NIET origineel, deze komt van een yamaha xt500..

Keuren van deze motor om hem echt origineel te krijgen kost ongeveer 600 euro bij Jos van Vugt ( verlichting is al aanwezig en werkend )

Kenteken hoeft er niet bij verkocht te worden en iemand kan er zo mee het circuit op gaan ( zelf nog nooit gedaan)

Eventueel ben ik bereid bij serieuze interesse na verkoop de motor te komen brengen! :)
 
Jos woont hier een paar kilometer (10, ofzo) vandaan ... dus dat mág geen issue worden :)
 
Nieuwe (goeie) foto's:

PT2tY.jpg

fg1cu.jpg

oz2Ap.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan