Te koop: 3M wrapping folie

Status
Niet open voor verdere reacties.

xantus

MF'er
18 dec 2010
41
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Na het wrappen van mijn motor heb ik nog aardig wat vinyl over. Misschien dat ik iemand er een plezier mee kan doen, die het zelf ook wel eens wil proberen :).

Over:
*3 meter 3M SC 85Cv3 2082 - wit glans (RAL9016) (rol is 1.53m breed): €20 per meter

*2,5 meter 3M SC 85Cv3 2091 - jet zwart glans (RAL9005) (rol is 1.53m breed): €20 per meter

*3M Scotch Fine Line Tape 218 / 3,2mm x 55m (voor het snijden zonder de lak te beschadigen): €7,50

*3M Edge Sealer 3950, 237ml: €12,50

Alles samen (genoeg voor 1 motor): €100

Verzenden is mogelijk tegen het TNT standaard tarief :).

Aanbrengen van de folie is erg makkelijk met bijvoorbeeld een föhn, en is bestand tegen chemicaliën zoals benzine. Zie voor meer informatie ook de datasheet
 
Laatst bewerkt:
3M Scotch Fine Line Tape 218 wat is precies de toepassing hiervan? Ik wil wel een striping gaan spuiten op mijn tank is het daar geschikt voor?
 
Hier een voorbeeld van de folie: ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs . Je ziet hier de bottom cowling van een thundercat.

p2180346.jpg

p2170336.jpg
 
Hier liefst verkoop ik alles in 1 keer :). Kleine stukken worden ook erg kostbaar ivm met verzendkosten; €12,20 voor gewone verzending of €19,00 voor verzekerde verzending.

Dit zijn de enige kleuren die ik heb :).
 
Ik heb nog niet zo heel veel foto's ervan aangezien ik de motor nog in elkaar moet zetten :). Ben nog op een aantal zaken (LED knippers, etc) aan het wachten voordat ik hem weer in elkaar zat.

Prijs is aangepast :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan