Laser Pro d'Or uitlaatdemper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aardappel

MF veteraan
20 aug 2006
12.889
1
Zwarte grond
Te koop aangeboden

Laser Pro d'Or uitlaatdemper, is gebruikt op een CBR600.
Heeft geen dB-killer, maar vast wel ergens te koop.

Weet niet hoe oud de uitlaat is, maar heeft er ong. 30.000 km onder gezeten.
Na een verdacht pluisje zo'n 8.000 km geleden is de demper opengemaakt om opnieuw te vullen, was niet nodig pluisje was ergens anders van afkomstig maar demper is toch opnieuw gevuld en dichtgezet met gasdichte popnagels.

Linkpijp inbegrepen met binnendiameter van ca. 48 en 53 mm. Overige maten neem ik graag op, hoor wel wat u moet weten.

Incl. bevestiginsmateriaal!

Kan verzonden worden, kosten koper.


laser1.jpg


laser2.jpg


laser3.jpg


laser4.jpg
 
Ik heb serieuze interesse in de demper. Heb alleen 1 ding over het hoofd gezien. Heeft hij ook een E-keur? Is voor mij namelijk wel belangrijk omdat ik vaker de grens over ga.
mvg
Marc
 
Dat is wel jammer. Dan houdt het voor een heel eind op denk ik:( Maar moet toch egt een demper met E-keur hebben.
Er zijn ook van deze dempers die wel een e keur hebben. @ts mocht er wel een e keur op zitten dan blijft mijn interesse groot!
mvg
 
Laatst bewerkt:
Zit inderdaad geen e-keur op. Was ook de reden dat ik 'm verkoop, omdat ik naar Duitsland op vakantie ben geweest, en het zekere voor het onzekere wilde hebben.

Demper maakt echter een vrij beschaafd geluidje, vind ik zelf, en ben er ook een aantal keer Duitsland mee in geweest en geen problemen gehad, ook niet in Nederland.
 
Dat geloof ik ook wel. Maar ik heb nogal een lijstje wat me toch van de koop afhoudt.
1. Woon nog geen km van de grens af, dus zal er vaak overheen gaan.
2. Ben ook van plan om vaker richting de eifel te gaan.
3. Ben 18 jaar oud, scholier met een bijbaantje. Daar moet ik het van doen. Dus veel bekeuringen kan ik me niet veroorloven. En aangezien je in duitsland zonder e-keur en db-killer ( die ik dan zelf gemaakt had ) niet verder mag rijden + bekeuring. Evenals in nederland. Daar zal het ook niet mogen. Weet alleen het bedrag zo niet, maar dat zal geheid duur zijn.
4. Woon bij me ouders thuis, en zolang ik hier woon heb ik me toch aan een aantal regeltjes te houden. En onwettig rond rijden zullen ze niet toestaan hier. ( en terecht ).
dus helaas wordt dat niks voor mij:( veel succes met de verkoop van je uitlaat;)
mvg
Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan