(Te Ruil) Honda CB 450 S frame - Ruilspel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheGOoSTaD

MF'er
9 nov 2006
228
0
Enschede
Beste MFers,

Binnen mijn locale motorclub de MotorSportGroep Universiteit Twente ben ik begonnen met een ruilspel.
Het doe is om binnen een x aantal stappen een theezakje te ruilen voor een "werkende motor". Naast dat het gewoon leuk is om te kijken of het lukt is het doel van deze actie om een serie artikelen te schrijven voor ons clubblad. Van iedere ruil maak ik een foto en schrijf ik een leuk verhaal.

Ik ben dus begonnen met een theezakje, wat me een koffiezetter heeft opgeleverd, wat ik dus weer voor dit frame heb geruild.

Wat bied ik precies aan: Een honda CB 450 S frame met wielen en remmerij in een best aardige staat. En een foto + verhaal in ons clubblad!

Wat wil ik er voor hebben: Iets wat "meer" waard is dan dit frame of in ieder geval iets wat ik makkelijker door kan ruilen....

Het frame staat in Enschede, als je enigszins in de omgeving woont dan kom ik het ook nog brengen.

Bij interesse graag mailen of PMen

2011-01-09%2013.10.43.jpg

2011-01-09%2013.10.57.jpg
 
Er is ook een vent geweest, die begon met een paperclip, en eindigde met een huis.
Top spel !
 
Ik heb zeker interesse,maar woon in oss, dus dat is niet om de hoek. Weet zo niet waar je aan zat te denken als ruilmiddel,maar heb evt een ZGAN mqp lederen motorjack maat 48 paars/zwart met protectie......Of een hond van 9 jaar oud,merk klikoterrier ;)

Nee.effe serieus,kan het frame gebruiken omdat ik zelf een cb450s heb en daarmee de winter doorrijd,dus wat extra onderdelen is nooit weg.
 
Heb niet echt (nou ja, geen) interesse, maar het is misschien goed om even te melden of dat frame een kenteken heeft..
 
euhmz, het frame heeft geen kenteken helaas....
hmm een motorjack klinkt opzich niet gek.... mt 48 wat is dat ongeveer? heren M?

R
 
He, ja is ongeveer M. Ben zelf 1.70 mtr met 64 kilo. Beetje kleiner als gemiddeld O-)
Is een mooi jack,met binnenvoering uitritsbaar zelfs. Zal straks thuis effe kijken voor fototje en evt ander ruilobject.

Groeten
 
Hmm, M gaat me zelf niet passen maar die raak ik vast kwijt.
een foto zou ik wel waarderen, als je iets anders hebt hoor ik het ook graag.

Ik denk zelfs dat ik het frame wel bij je kan krijgen....

groetjes,

Reinder
 
Goed,zal straks een foto maken en proberen hier te plaatsen.Is me al eens gelukt,dus gaat goed komen.

Als je het frame bij mij kunt krijgen zou dat te gek zijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan