Garmin 2610 + Perfect Pilot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pindkaas

MF veteraan
24 mrt 2004
1.445
0
's-Hertogenbosch
Te koop

Garmin 2610 navigatiesysteem met alle accessoires en originele rekening.Originele Garmin kaarten City navigator 6 en 7*City Navigator Europe 6 & 7
Afstandsbediening
Beanbag
Autokabel
230V kabel
USB kabel

€125,-

full




Waypoint Perfect Cradle met kabelbreukje.Gebruikt met Garmin Streetpilot 2610
Deze perfect cradle aangeboden inclusief

Originele torx sleutel.
Helmspeakers met gekrulde kabel.

Hij heeft een kabelbreukje waardoor deze niet altijd aangaat.

€50,-

full
 
even een vraagje, ik ben zelf nog aan het orienteren, maar kun je mij vertellen hoe actueel de streetpilot nog is? Is lees verschillende verhalen over dat er geen updates meer zouden zijn..

Waar ik em voor wil gebruiken is puur voor op de motor om vooraf uitgezette routes te rijden. Zowel routes die ik zelf wil maken met MapSource als gedownloade routes via gpstracks.com bijvoorbeeld.

Tevens zou ik de OnRoute Motorkaart willen kunnen gebruiken.

Kom ik dan met dit systeem beperkingen tegen, of valt het allemaal wel mee?
 
De SP2610 kan idd niet meer van een nieuwe kaart voorzien worden, deze worden door garmin niet meer gemaakt.

Onroute kan wel, maar de weergave is minder:
OnRoute - Support

Beperkingen kom je zeker tegen, want ieder apparaat kent zijn beperkingen, de vraag is dan alleen, past dit apparaat bij mijn verwachtingen?

Wil je flitspaal meldingen of "3d" navigatie? Dan heb je aan deze serie niet zoveel, heb je zoiets allemaal niet nodig, dan kan een ouder gps systeem nog prima voldoen.

Mocht je toch liever een ouder model hebben incl flitspaal meldingen, 3d en die nog kaart updates krijgt, dan ben je misschien beter af met een 2720/2820.

Maar nogmaals, de 2610 is een prima apparaat, en als je verwachtingen niet te hoog zijn voldoen ze prima!

:)
 
Er worden geen nieuwe kaarten gemaakt door Garmin voor dit apparaat.
Ikzelf heb een tijdje de OpenStreetMap kaarten gebruikt. Deze zijn zéér actueel en bovendien gratis!

Voor het grootste gedeelte voldoen de oudere kaarten ook nog steeds, zo heel veel wegen worden niet veranderd in de afgelopen 5 jaar.
 
Thx voor jullie snelle (en vooral eerlijke ;)) antwoorden. Ben wel erg gehechtgeraakt aan de 3D weergave van mijn TomTom, dus ga dan inderdaad eens op zoek naar een 2720/2820!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan