2X 4in1 uitlaten voor Honda Bol D'or 900F

Joost Frolich

Die hard MF'er
30 jan 2011
379
4
Waddinxveen
Helaas kan jullie nog geen foto laten zien,maar zodra ik uit Indonesia terug ben maak ik foto's en plaats ze als nog.

Maar goed betreffende de uitlaten, ik heb,

-1X 4in1 shortcut uitlaat(merk?), komt net onder de achterbrug uit, sound is schitterend.
€ 75,--

-1X 4in1 Deeptone Marshal, die zit er momenteel nog onder, bochten zijn in tip top conditie (geen onzin) net als de uitlaat zelf trouwens, toen ik de motor kocht kon ik m'n ogen niet geloven zo goed als dat er zag en ziet.

€125,--


Als je je afvraagt waarom ik ze allebei verkoop, ik wil terug naar origineel 4in2.

Mvg,
Joost
 
ThisThreadIsWorthless.jpg
 
Dat snap ik maar op dit moment heb ik deze foto's niet bij de hand, zit in verweggistan (Indonesia), ben over een week weer terug en plaats ik een paar mooie foto,s voor jullie en al die anderen!
 
Beste Joost,
heb je nog een of beide uitlaten te koop? Ik heb 2 Bols waarvan de uitlaten 'op' zijn

groet
Alex
 
Beste Joost,
ik ben geinteresseerd de Marshall uitlaat van je over te nemen en wellicht de andere ook. Hangt af van de conditie en of deze ook te monteren is onder een F2 met kuip.
Wanneer ben je weer in ons kikkerlandje zodat ik de uitlaten kan bekijken?

met vriendelijke groeten,
Alex
 
Beste Joost,
ik wil ze van je overnemen. Hoe regelen we dit verder?

met vriendelijke groeten,
Alex
 
Ik heb alleen de losse uitlaat nog want de bol gaat weg, heb op de motorbeurs een CBR1000F gekocht.

Je mag het zeggen.
 
Beste Joost,
ik wil deze van je over te nemen. Ga er wel van uit dat ik niet mee van de weg gehaald wordt (ivm geluidoverlast).

mvg
Alex
 
Ik heb met mijn vorige CB er jaren mee gereden en zelfs naar de TT geweest, niet van de weg gehaald ,dus dat zal wel meevallen, desnoods haal je de demper er uit en vul een klein beetje staalwol toe, is heel simpel.

Voor ik ze op stuur, spuit ik de bochten nog even met hittebestendige zwarte lak en poets de demper even op.

Heb je er haast mee of kan je wachten tot begin April, want dan ben ik terug van mijn werkzaamheden in Indonesie.

Laat me even weten hoe, wat en waarnaartoe, dan kan ik dat regelen.

Mvg,

Joost
 
Beste Joost,
begin April is prima. Contact me svp op awjansen@hotmail.com. Ik stuur je dan mijn verdere contactgegevens toe.

mvg
Alex
 
Terug
Bovenaan Onderaan