Te Koop: Motor blue tooth headset

maggiez

MF'er
5 okt 2008
75
0
Motor blue tooth headset
500m verbinding
te verbinden met andere headset (communicatie)
te verbinden met MP3 en GPS
5uur spraak/luister
incl oplaad stekker

Zelf heb ik hem gebruikt voor zowel communicatie als voor het luisteren van muziek via Garmin (GPS)

Werk uitstekend!!

€200 nieuw

Wegens overcompleet:
Vraagprijs: €69

Graag alleen reactie bij serieuze belangstelling en met serieuze biedingen!
full
 
Denk ik dus wel!! Wel iets meer zelfs!
500m communicatie verbinding via bluetooth bedoel ik he.
Wijsneus
 
Wat een gezeik..

Het is een BT headsetje, en er zit een intercom functie op die tot 500 mtr werkt, slap gelul allemaal of dit nu via BT werkt, of via FM of what ever.. :z

straks is 'groot licht' ook ineens niet meer groter.. :')
 
Laatst bewerkt:
Sorry jongens...
Dit soort headsets dus wel.
Heb er zelf ervaring mee, en liegen doe ik niet aan.

Ik reageer nu ff niet meer, kijk bijv maar op de site van Cardo systems of probeer hem uit.

In elk geval, praat naardat je er verstand van hebt.

Greetz MZ
 
Deze zal niet zover gaan als doc aangeeft, maar een paar honderd meter doet hij wel. Gebruik hem zelf voor communicatie met een andere motor.
De spreek/luistertijd is wel heel positief gegeven door Cellular line. Als je tussendoor de verbinding verbreekt (is heel simpel) kun je met spreektijd wel een dag volmaken. Luisteren naar MP3 via mijn telefoon is het na een uurtje of twee wel gedaan.
 
Deze zal niet zover gaan als doc aangeeft, maar een paar honderd meter doet hij wel. Gebruik hem zelf voor communicatie met een andere motor.
De spreek/luistertijd is wel heel positief gegeven door Cellular line. Als je tussendoor de verbinding verbreekt (is heel simpel) kun je met spreektijd wel een dag volmaken. Luisteren naar MP3 via mijn telefoon is het na een uurtje of twee wel gedaan.
de cardo G4 doet het echt wel zover
 
Ik heb er niet zoveel verstand van :N ( dat hebben ze natuurlijk het liefste ;) ), maar als ik de foto bekijk, is het dan 1 oortje, 1 microfoon en 1 dinge-ding wat je tegen de buitenzijde van de helm plaatst/plakt :? :?
 
Beste allen,
Vanmiddag via de mail reeds verkocht.
Kan gesloten worden.
Dank voor de reacties.
Groetjes, Margreet
 
Terug
Bovenaan Onderaan