VTR tourdag

ga je mee en wat vindt je ervan

  • zeker

    Stemmen: 14 77,8%
  • misschien

    Stemmen: 2 11,1%
  • nee

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Ben er f*ck it niet bij 11 sept ;( .
Moet werken en kan het niet verschuiven.
Maar als ik om 3 uur klaar ben hijs ik mij in het leder en race ik naar Arie.
Dus ga niet te vroeg weg allemaal :X !
 
Ik kan er de 11de ook niet bijzijn, dus wordt t volgend jaar, heel veel plezier allemaal ennu, k ga nog een VTR tourdag in elkaar zetten voor Zui Nederland. Deze week ga ik beginnen.
 
Jammer dat je niet meer meegaat...wilde je veranderde fiets wel bewonderen(brokkenpiloot)......zonder gekheid wel voorzichtiger aandoen hoor. Je kan je ronde tijd wel verlagen met een seconde maar als je je daardoor je fiets te pletter rijdt .....zullen we van fiets ruilie????dan.

@Kokkie ga jij nog mee dan 11 sept.????
 
Jammer dat je niet meer meegaat...wilde je veranderde fiets wel bewonderen(brokkenpiloot)......zonder gekheid wel voorzichtiger aandoen hoor. Je kan je ronde tijd wel verlagen met een seconde maar als je je daardoor je fiets te pletter rijdt .....zullen we van fiets ruilie????dan.

@Kokkie ga jij nog mee dan 11 sept.????

Jazeker, kenne we samen :] toch,

Wel effe schikken gisteren avond met die uitglijder van die andere goozer, hij glee en vonkte wel mooi, dacht eerst dat jij het was.
 
Tja, voor mij was het iets minder spectaculair....! Maar ja, vandaag weer gewoon gereden en alles rechtgetrokken op schakelpookje na. Kneuzingen vallen ook mee. Maareh.... ben blij dat het er voor de kijkers tof uit zag :X
 
Tja, voor mij was het iets minder spectaculair....! Maar ja, vandaag weer gewoon gereden en alles rechtgetrokken op schakelpookje na. Kneuzingen vallen ook mee. Maareh.... ben blij dat het er voor de kijkers tof uit zag :X

Echt tof is het niet om te zien, ben nog nooit zo snel vanuit de rotonde terug gereden.
Ik was alleen erg verbaasd dat er zoveel vonken van de motor (in dit geval je uitlaat)kunnen komen, bij een relatieve lage snelheid.

Maare het is toch zonde om een motor schade te zien oplopen, ook al is ie niet van mijzelf '(

Naar huis rijdend was daarom ook minder lekker in de bocht dan voor jou ongeluk.
 
ik hoop ook dat september beter wordt, 1 ste weekend van september ga ik met enkele Hornets naar Normandië, 19 september de VTR meeting op de Veluwe, en tussendoor is ne keer afspreken mé een paar belgische firetorms(hopelijk) voor te gaan bollen.
(en ik zit verd*mme nog altijd te wachten op mijn open uitlaat, da blijft percies maar duren '( )
Nog altijd geen nieuws over je uitlaten. :z :Z
:X :X
 
misschien nog enkele dagen wachten, ik hoop het echt, ik wil die knallen horen, dat zwaar geronk, de blikken van de mensen die schrikken en net zo reageren alsof het einde van de wereld komt aangereden, het gevoel effe gas te geven en geen enkele 4 cilinder meer te horen draaien.(snap je ongeveer hoe hulpeloos ik me voel zonder die uitlaten?)
Op de VTR meeting wil ik ze echt wel hebben, anders ben ik de enige daar met originele(lees fluister-) uitlaten.
Wees gerust Makke, eens ze derop zitten, zal je het wel horen tot in Katelijne 8-)
voor al de anderen, het zal hier wel ergens op het forum te vinden zijn.
 
misschien nog enkele dagen wachten, ik hoop het echt, ik wil die knallen horen, dat zwaar geronk, de blikken van de mensen die schrikken en net zo reageren alsof het einde van de wereld komt aangereden, het gevoel effe gas te geven en geen enkele 4 cilinder meer te horen draaien.(snap je ongeveer hoe hulpeloos ik me voel zonder die uitlaten?)
Op de VTR meeting wil ik ze echt wel hebben, anders ben ik de enige daar met originele(lees fluister-) uitlaten.
Wees gerust Makke, eens ze derop zitten, zal je het wel horen tot in Katelijne 8-)
voor al de anderen, het zal hier wel ergens op het forum te vinden zijn.
Ach zonder dempers heb je ook ieder z'n aandacht.
 
@ Kokkie kan zaterdag niet meer met je meerijden. Ben wel bij Arie te vinden rond 13:00 hrs maar moet eerst helemaal naar Dongen om wat op te halen.Dus ga sóchtends vroeg al weg. Ik zie je dan wel daar verschijnen en de rest ook???
 
@ Kokkie kan zaterdag niet meer met je meerijden. Ben wel bij Arie te vinden rond 13:00 hrs maar moet eerst helemaal naar Dongen om wat op te halen.Dus ga sóchtends vroeg al weg. Ik zie je dan wel daar verschijnen en de rest ook???
Okeé, als het droog blijft kom ik, anders blijf ik thuis, vorige keer met de vtr tour een paar honderd km in de regen gereden, en dat was niet erg geslaagd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan