Carbon delen Triumph speed triple t509(ook andere merken!!)

arneakkermans

Rookie
23 mrt 2011
4
0
hallo
Ik heb sinds 2.5 jaar een Triumph speed triple t509 blazing orange.
Een paar weken geleden ben ik begonnen met het maken van mallen van de kuipdelen van mijn motor, met als doel om de kuipdelen volledig van Carbon te maken (flyscreen, voorspatbord, achterzitje). zoals jullie op de foto`s kunnen zien is het gelukt!
ik heb voor mijn motor gekozen om er in de originele kleur een 10cm brede baan te spuiten, ik vind dat het nu lijkt of dat triumph het zo ook had kunnen maken. Over de kuipdelen zit een 2K (2 componenten) blanke lak, deze is UV, vocht en goed krasbestedig.
Omdat ik op dit moment de mallen heb, is het dus mogenlijk om meerdere kuipdelen te maken. interesse???
Omdat ik de kuipdelen volledig naar eigen smaak kan maken ben ik benieuwd of jullie het ook tof vinden!!!!
Keuze van welk soort Carbonweefsel, kleur of juist niet, stickers achter de blanke lak, alles is mogenlijk!

als je geen Speed triple T509 hebt, ik kan ook van andere kuipdelen carbon delen maken

interesse? vragen over de prijs, levertijd, verschillende mogenlijkheden, mail even!!! (arneakkermans@hotmail.com)
groeten Arne
full
 
Hello!
Do you still have the moulds for the Triumph?
I would like a flyscreen in black.
Or can it be made from water-clear plexiglass?
 
Terug
Bovenaan Onderaan