TK: Drie paddockstand (2 achter, 1 voor) voor weinig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herwinp

MF'er
27 dec 2007
160
83
Ik ben mijn garage aan het opruimen, en kwam daarbij deze niet meer gebruikte paddockstands tegen. De motorfiets is al lang de deur uit, dus deze zijn niet meer nodig.
Zijn allemaal in gebruikte staat, maar nog goed voor jaren lang gebruik. Er is één hefbok voor onder de voorvork, en twee voor de achtervork. Daarvan is er ééntje voor gebruik met bobbins, en eentje voor een vlakke achtervork.
Ze mogen weg voor 15 euro per stuk, exclusief de eventuele verzendkosten. Voor de ophalers: ik woon vlak bij Groningen! Mailen kan naar herwinhilda-aap-en-staart-home.nl
nieuwefotos004.jpg

nieuwefotos003.jpg

nieuwefotos006.jpg

nieuwefotos005.jpg

nieuwefotos001.jpg

nieuwefotos002.jpg
 
Ik ben mijn garage aan het opruimen, en kwam daarbij deze niet meer gebruikte paddockstands tegen. De motorfiets is al lang de deur uit, dus deze zijn niet meer nodig.
Zijn allemaal in gebruikte staat, maar nog goed voor jaren lang gebruik. Er is één hefbok voor onder de voorvork, en twee voor de achtervork. Daarvan is er ééntje voor gebruik met bobbins, en eentje voor een vlakke achtervork.
Ze mogen weg voor 15 euro per stuk, exclusief de eventuele verzendkosten. Voor de ophalers: ik woon vlak bij Groningen! Mailen kan naar herwinhilda-aap-en-staart-home.nl
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb wel interesse voor de voorvork bok.
Wat kost het verzenden ?
 
Hoi,

Ik heb interesse in de paddockstand voor bobbins (die als ik het goed zie in de breedte te verstellen is?) . Verzenden daarvan neem ik aan ook 6.75?

Groeten
 
Hoi,

Ik heb interesse in de paddockstand voor bobbins (die als ik het goed zie in de breedte te verstellen is?) . Verzenden daarvan neem ik aan ook 6.75?

Groeten

Volgens mij moet die ook in een doos te proppen zijn, en minder dan 10 kilo wegen....antwoord op je vraag is dus 'ja'!
Mail me anders op herwinhilda-apenstaart-home.nl om het af te handelen!

Gr. Herwin
 
mocht de "system-kern-stabi" nog beschikbaar zijn dan wil ik die graag van je overnemen.
 
Even voor alle duidelijkheid:
De voorbok en de system-kern-stabi zijn verkocht!

Alleen de rode achterbok is er nog...
 
Hey Herwimp ik wil je rode achterbok wel kopen. Ben aankomende zaterdag in het noorden. Kunne we wat afspreken? k.a.alekseev aap gmail.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan