2e MF Zijspan Treffen

Dames en heren,

Helaas moet ik me afmelden voor dit (ongetwijfeld) zeer gezellige treffen. De grote drukte en het gebrek aan tijd etc. etc.

Volgende keer beter, en iedereen alvast veel plezier.


(Bijkomen voordeel: dit scheelt me weer een ochtend koppijn ;) )
 
gôh , jammer dat ik het nu pas lees (eigen fout)
dat ik net mijn handjes heb laten repareren ( ook eigen fout)
dat mijn span nog niet klaar is (gedeeltelijk eigen fout )

dus ik ga er dit jaar ook niet bijzijn _O-
 
Nog een weekje en dan zijn jullie van harte welkom. En wij al druk bezig met de voorpret ;)
Het ziet er naar uit dat Daf400 er ook bij is, dus is er geen reden meer om niet te komen.

We hebben aanmeldingen zat, dus het wordt een gezellige boel.
 
HEELAAS hebben jullie mijn voxspan nog niet klaar . kan dus niet met zijspan komen.
maar als het een beetje mee zit kom ik zaterdag dus FF op de solo fiets.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn zijspan vorigeweek nog even gezien hoor.
kwam hem tegen op marktplaats. beens heeft zijn motoraanhanger tekoop staan.
foto bij de klup op zolder staat daar nu mooi tegen over de bak van truus haar suz.
 
Laatst bewerkt:
Jij houdt ons goed in de gaten ;)

nee hoor . ik kijk nou eenmaal veel naar de motor advertenties en zag best wel een mooie aanhanger. zal er in de toekomst wel een nodig zijn. :]
ik herkende natuurlijk direkt de mooie locatie waar die foto is genomen natuurlijk.
 
Jij krijgt al een aanhanger naast je motor dus vreest niet. Je gaat toch niet nog een aanhanger er achter knopen he.. :(
 
heeft er nog iemand een plaats over in een zijspanbak voor de rondrit aanstaande zaterdag middag. lijkt mij wel leuk om bij iemand in zijn bakie mee te gaan.
 
mijn bakkie is op zich wel leeg, ik ga het alleen niet redden voor 3 uur, dus daar heb je ook weer niet veel aan.....
 
sorry maar nouhou gaat ook mee in de bak, maar bij jfj dan die heeft graag wat ballast in de bak, denk dat jij hem daar een eind mee op weg kan helpen
 
Hierbij dus een afmelding. Reden: geen rijdende zijspan!
Ik kom niet per solo.

Ik heb een storing in de elektra hangen en ik kom er niet zomaar uit. Bijkomend nadeel is dat mijn span niet thuis staat. Dus ik moet iedere keer op en neer om te klussen.

Ik hoop 'm nu voor Pasen af te hebben, want de planning was dat ik dan met mijn vrouw erop uit zou gaan.

Veel plezier op de meet en de volgende keer ben ik er bij!
 
Terug
Bovenaan Onderaan