MF Gooi en Vechtstreek deel * 96 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi hoi, bedankt allemaal voor jullie welkom berichtjes. Een aantal van jullie heb ik gisteren gezien op de verjaardag van WB en voor degene die ik niet gezien heb: Ik ben Linda, de nieuwe vlam van Chris en een vriendin van Ela en Michel. In mei ga ik ook mee naar de eifel en hoop dan verder kennis te kunnen maken met jullie.

Welkom :W
Volgens mij heb ik jou wel eens gezien in Hillywood :Y

@ Coonies Beterschapjes.

Hier gaan we het badje in de tuin zetten.
Kan ik erin gaan zitten.
Klink als een zeehond :X B|
 
Zo laatste pagina ik zwaai vast :W
full
:W
 
Effe m'n biljartmaatje/ex-collega promoten:

<PLUG>
Sanne uit Baarn is geslaagd bij MotoJon Motorrijles - "In een mail vroeg ik of er wel een motor was waar ik (1 meter 59) op paste. Hij belde me en dat moest vast wel lukken. Een paar lessen later had ik toch een lager zadel (ook wel babyzadel genoemd) gekregen en toen ging het allemaal wat makkelijker."
</PLUG>

;)
Daar heb ik ook gelest, top rijschool :Y
 
Zadel is een stuk smaller dan de GS500 waardoor het een stuk makkelijker gaat. Langere dogbones erop, voorpootjes iets door steken en dan zou het makkelijk moeten kunnen :Y

Grootste probleem is eigenlijk het gewicht, als dat eenmaal stilstaand onder een te grote hellingshoek komt is ze kansloos. GS weeg zo'n 195 kilo volgetankt, de cbr iets van 30 minder ;)
Hmmm. ben benieuwd
 
Hoi hoi, bedankt allemaal voor jullie welkom berichtjes. Een aantal van jullie heb ik gisteren gezien op de verjaardag van WB en voor degene die ik niet gezien heb: Ik ben Linda, de nieuwe vlam van Chris en een vriendin van Ela en Michel. In mei ga ik ook mee naar de eifel en hoop dan verder kennis te kunnen maken met jullie.


Welkom :W 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan