quote:
quote:Ras schreef op 28 maart 2011 @ 21:39:
@ TS
Volgens mij kan het wokke + bowlen in de To do list al verplaatst worden...
Ik weet niet beter dan dat we dat al gedaan hebben![]()
of was ik toen alleen met m'n vrienden?
quote:Ras schreef op 28 maart 2011 @ 21:39:
@ TS
Volgens mij kan het wokke + bowlen in de To do list al verplaatst worden...
Ik weet niet beter dan dat we dat al gedaan hebben![]()
of was ik toen alleen met m'n vrienden?
quote:feyenoorder schreef op 28 maart 2011 @ 21:41:
RRowdy kan jij ff deze foto plaatsen in het beginpost ,thanks[afbeelding]
quote:feyenoorder schreef op 28 maart 2011 @ 21:41:
RRowdy kan jij ff deze foto plaatsen in het beginpost ,thanks[afbeelding]
quote:Ras schreef op 28 maart 2011 @ 21:47:
[...]
Rob, zoals je weet heb ik altijd wel wat te zeiken over een ander... dus zo ook nu weer!![]()
Dit zou die duivelse kip overigens wel tegen spreken want hij en ik begrijpen elkaar![]()
Je moet echt ff een nieuwe foto maken... maar dan zonder al die prularia's van je vrouw op de achtergrond zoals die spiegel aan de schutting, gevlochten kransje en kaarsen!
Het vertroebeld de foto namelijk!
quote:RRowdy schreef op 28 maart 2011 @ 21:47:
[...]
Vinden mensen het heel erg als ik zeg dat ik dit toch eigenlijk de mooiste motor vind van alle hier vertegenwoordigd
[...]
Rob, zoals je weet heb ik altijd wel wat te zeiken over een ander... dus zo ook nu weer!![]()
Dit zou die duivelse kip overigens wel tegen spreken want hij en ik begrijpen elkaar![]()
Je moet echt ff een nieuwe foto maken... maar dan zonder al die prularia's van je vrouw op de achtergrond zoals die spiegel met houten bakjes aan de schutting, gevlochten kransje en kaarsen!
[...]
Je moet echt ff een nieuwe foto maken... maar dan zonder al die prularia's van je vrouw op de achtergrond zoals die spiegel met houten bakjes aan de schutting, gevlochten kransje en kaarsen!
[...]
Vinden mensen het heel erg als ik zeg dat ik dit toch eigenlijk de mooiste motor vind van alle hier vertegenwoordigd
maar persoonlijk vind ik dat er wel termi's onder moeten.
quote:feyenoorder schreef op 28 maart 2011 @ 21:55:
[...]
waar blijven toch al die opmerkingen, (over de akra,s).
En bedankt vvor compliment
[...]
maar persoonlijk vind ik dat er wel termi's onder moeten.

quote:Partypooper schreef op 28 maart 2011 @ 22:11:
Rowdy wil jij deze 2 van mij erin zetten? Thanks dude![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3