Racen op een R1 2007 en nieuwer

Beetje non argument Peter. Misschien lukt het bij de zac wel zo. Maar bij de cup kom je met zo'n reden niet door de keuring. Regels zijn regels.
Goedgekeurd = goedgekeurd. Tuurlijk is het nu ineens niet echt veiliger, maar als de keurmeesters het prima vinden ga ik geen kapje kopen.
 
Snap ik. Maar ik bedoel dat de keurmeester erover begint en je geeft jou uitleg waarom het zo is. Dat je bij de cup dan gewoon afgrkeurd word ;)
 
Collega R1-ers. Ik stap zo maar es in de auto. Kijken of we ons een weekje kunnen vermaken met de R1 op Val de Vienne. Nooit geweest en het lijkt me meer een R6 circuit, als ik eerlijk ben. Snel lijkt het daar niet te gaan in ieder geval.
 
Collega R1-ers. Ik stap zo maar es in de auto. Kijken of we ons een weekje kunnen vermaken met de R1 op Val de Vienne. Nooit geweest en het lijkt me meer een R6 circuit, als ik eerlijk ben. Snel lijkt het daar niet te gaan in ieder geval.

Goede reis en veel plezier daar!
Ik denk dat je je er wel zult vermaken ;)
 
Heeft iemand toevallig spiegels en zijstandaard liggen?

Wil ik graag lenen of kopen want heb ze nodig bij voorrijden TOMS.
 
hey ik heb alle originele spullen nog liggen nieustaat in een doos op zolder.
Motor is nieuw direct omgebouwd naar circuitmotor.

dus indien er iemand een nieuwe originele kuipset zoekt.

grtz erwin ZAC #116
 
ben eigenlijk ook opzoek naar een zijstandaard dus als iemand er 2 heeft 8-)
 
Laatst bewerkt:
Goede reis en veel plezier daar!
Ik denk dat je je er wel zult vermaken ;)


Heb idd veel plezier gehad, mede dankzij het mooie weer. Helaas in de 1e bocht van de chicane een keer onderuit. Teller boven de 100, maar gelukkig weinig schade en zelf heel. Mijn oude pak en helm kunnen nu echt op de bult. Snelste tijd 1.54.8, waar ik redelijk tevreden over ben.
 
Heb idd veel plezier gehad, mede dankzij het mooie weer. Helaas in de 1e bocht van de chicane een keer onderuit. Teller boven de 100, maar gelukkig weinig schade en zelf heel. Mijn oude pak en helm kunnen nu echt op de bult. Snelste tijd 1.54.8, waar ik redelijk tevreden over ben.

Gelukkig zelf niks :)
 
Nee, klopt. Rij je nog mee op 9 april? En je vriendin? Ik heb voor haar een plekkie in de pitbox gereserveerd. En jij kunt er ook bij. Zijn we met zn vieren (Teus ook)

Heb al een maandje of 2 de ziekte van pfeiffer..
Ik ga 4 april testen op assen of het gaat met rijden zo ja wil ik meedoen als dat nog kan want de site geeft aan dat het vol is B| Heb al gemailed met Tessa...

Als ik er ben kom ik er graag bij staan :)
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig zelf niets Roel. Komt door dat sportlijf van je ;)

@Nicolai: Als ik zo de inschrijf lijst lees. Zijn er 37 rijders in de Cup 1000. En is er ook maar 1 groep.
 
Ik tel 34 en 2 rijders ervan zijn overgestapt naar het onk.. Dus dat komt wel goed denk ik.
Valt me nu wel op dat er geen B groep meer is voor de 1000 terwijl die er wel is voor de 600.
 
Laatst bewerkt:
Ik tel 34 en 2 rijders ervan zijn overgestapt naar het onk.. Dus dat komt wel goed denk ik.
Valt me nu wel op dat er geen B groep meer is voor de 1000 terwijl die er wel is voor de 600.

Wie zijn er over gestapt? Maar ik denk ook dat de lijst niet compleet is. Komen vast meer namen bij.
 
Gelukkig zelf niets Roel. Komt door dat sportlijf van je ;)

@Nicolai: Als ik zo de inschrijf lijst lees. Zijn er 37 rijders in de Cup 1000. En is er ook maar 1 groep.

Heb wat te hard getraind, wat te licht geworden. Gelukkig heeft Val de Viennen daar wat aan veranderd.... Paar kilootjes aangekomen.
 
Dat lijkt mij ook terecht. Vooral Maarten Bekker, maar toch ook zeker Albert, ging als een speer op val de Vienne. En dat terwijl hij zijn licentie nog moest halen, grinnik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan