Hét MF Motorweekend 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog bedankt voor die montage-testikel ernst :+

Hij zit erop, wel jammer dat hij niet op mijn stuur kan waar ik hem wilde, omdat de kogel dan de gps in de weg zit.

[afbeelding]


Hij zit nu op het uiteinde van het stuur (links van de handkap dus) op zich een coole plek voor een video, alleen daar zijn de trillingen wel heel groot, wat de kwaliteit van de video niet ten goede komt natuurlijk. Maar zaterdag gaat ie voor de test bij de KTM meeting. Eerst maar is met een soortgelijk gewicht op de klem om te testen of hij wel blijft zitten :+

[afbeelding]

Ziet er vet uit zo die camera *O*
Wordt een leuk weekend zo met al die filmende mensen :] *O*
 
Nog bedankt voor die montage-testikel ernst :+

Hij zit erop, wel jammer dat hij niet op mijn stuur kan waar ik hem wilde, omdat de kogel dan de gps in de weg zit.

[afbeelding]


Hij zit nu op het uiteinde van het stuur (links van de handkap dus) op zich een coole plek voor een video, alleen daar zijn de trillingen wel heel groot, wat de kwaliteit van de video niet ten goede komt natuurlijk. Maar zaterdag gaat ie voor de test bij de KTM meeting. Eerst maar is met een soortgelijk gewicht op de klem om te testen of hij wel blijft zitten :+

[afbeelding]
Je kan ook even een plaatje buigen om hem net achter de Zumo te monteren?

In ieder geval mooi dat je m'n testikel een nieuw leven hebt ingeblazen :+ :o
full
 
Bij " het MF weekend" beter bekend als Johanniskreuz, gok ik dan zo.

Moet nu gelijk weer aan de toenmalige vriendin van dre denken, die over de parkeerplaats "deinde" , en wie er toen bij waren, die nu ook :P

En gebak was megagroot, net als de dranken, en later gemerkt ook de " onduitse" prijs. Gaan vaak ook paar honderd meter verder naar " normaler" cafeetje


full
 
Hij zit nu op het uiteinde van het stuur (links van de handkap dus) op zich een coole plek voor een video, alleen daar zijn de trillingen wel heel groot, wat de kwaliteit van de video niet ten goede komt natuurlijk. Maar zaterdag gaat ie voor de test bij de KTM meeting. Eerst maar is met een soortgelijk gewicht op de klem om te testen of hij wel blijft zitten :+
nu maar hopen dat het beter werkt dan de contourHD in de dolomieten, toen deed hij het toch max. 10 seconden, vanwege de trillingen ? _O-
 
Nog bedankt voor die montage-testikel ernst :+

Hij zit erop, wel jammer dat hij niet op mijn stuur kan waar ik hem wilde, omdat de kogel dan de gps in de weg zit.

[afbeelding]


Hij zit nu op het uiteinde van het stuur (links van de handkap dus) op zich een coole plek voor een video, alleen daar zijn de trillingen wel heel groot, wat de kwaliteit van de video niet ten goede komt natuurlijk. Maar zaterdag gaat ie voor de test bij de KTM meeting. Eerst maar is met een soortgelijk gewicht op de klem om te testen of hij wel blijft zitten :+

[afbeelding]


het is natuurlijk allemaal licht gewicht spul, maar ik hoor verhalen over 10 gramm en slamming sturen of mega trilling door onbelans door te lichte stuurgewichten.... dus heb je dan wel een tegen cq gelijkwaardig gewichtje aan de andere kant?

ben natuurlijk amateur maar vroeg het me af dus......
 
nu maar hopen dat het beter werkt dan de contourHD in de dolomieten, toen deed hij het toch max. 10 seconden, vanwege de trillingen ? _O-

Ik heb d'r al wat video's mee gemaakt, op het stuur doet hij het prima. Alleen zo op het uiteinde trilt het wel weer wat teveel eigenlijk. Beugeltje van Ernst is geen gek idee. Maar dat kan ik niet maken... B| daar heb ik een handige harold voor nodig ;)
 
het is natuurlijk allemaal licht gewicht spul, maar ik hoor verhalen over 10 gramm en slamming sturen of mega trilling door onbelans door te lichte stuurgewichten.... dus heb je dan wel een tegen cq gelijkwaardig gewichtje aan de andere kant?

ben natuurlijk amateur maar vroeg het me af dus......

Ik heb voor de zekerheid voor de rit morgen het gereedschap en de originele bout al onder de buddy gegooid.. maar ik verwacht er eigenlijk helemaal niks van te merken.
 
Dit is een paar jaar terug met een ATC Actioncam 3K gemaakt die op de zelfde manier vast zat op m'n oude '04 R6. Trillingen vallen best wel mee..... tóch?

Beeldkwaliteit is alleen slecht vanwege 't downscalen wat JijBuis destijds nog erg veel deed.
 
Laatst bewerkt:
Dit is een paar jaar terug met een ATC Actioncam 3K gemaakt die op de zelfde manier vast zat op m'n oude '04 R6. Trillingen vallen best wel mee..... tóch?

Beeldkwaliteit is alleen slecht vanwege 't downscalen wat JijBuis destijds nog erg veel deed.
R6 verschilt nogal van de KTm, ook bekend als de rijdende vibrator :P

r6 heeft '"maar" 600 cc , 4 in lijn en clipons, daarnaast geeft de 3K mindere beeldkwaliteit dan de 1080HD, waardoor kwaliteitsverlies minder gauw opvalt.

Hoop uiteraard wel dat de stuurhouder goede beelden op de TM oplevert.....
 
DIENSTMEDEDELING

Ik heb de uitbater van ons hotel beloofd uiterlijk 1 mei te laten weten hoeveel bedden we nou echt nodig hebben. Dat betekend dus dat iedereen die nog mee wil, ervoor moet zorgen dat vóór het einde van deze maand zijn of haar betaling binnen is. Wil je niet mee, dan verneem ik dat ook graag van je want dan kan ik de ovb lijst wat opschonen.

De meesten van de ovb'ers hebben al een pm van me gehad hierover.

Vooral de oudgedienden wil ik graag aansporen!

Oh en net als alle jaren, ook een extra aanspoortje voor de vrouwen: Ik vind een goede "mix" altijd erg bijdragen aan de gezelligheid maar ook aan het gehalte gezond verstand bij het rijden. En natuurlijk ook een stuk gezelliger voor de vrouwen die al mee gaan.

**PS let wél, als je mee wilt, realiseer je dan dat er meer (potentiële) deelnemers in de ovb lijst staan dan dat er nog bedden zijn.... :)
 
Laatst bewerkt:
fastfriend-jr gaat het NIET redden, en kan van de OVB af.

hij heeft het goed gemotiveerde advies gekregen eerst zijn autorijbewijs te gaan halen.


* zou íe dan tóch ooit eens naar anderen gaan luisteren :? :?


:W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan