2005 Speedtriple

Dré Pistolet

MF veteraan
8 jan 2003
2.249
0
Het Dommelstruweel
1050cc
-128pk eventueel te tunen tot 170
-radiale brembo's
-öhlins UPSD
...

SPID.jpg


sp3.jpg
 
Laatst bewerkt:
ziet er weer fix bruut uit.

mooie fiets ook voor mn lengte (die vorige modellen zijn echt groot viel me op!)
 
heb zoiets volgens mij zien rijden.
reed amersfoort in.
stond duidelijk speed triple op de kont.

maar zou wel niet deze geweest zijn. waarschijnlijks oud model.
 
heb zoiets volgens mij zien rijden.
reed amersfoort in.
stond duidelijk speed triple op de kont.

maar zou wel niet deze geweest zijn. waarschijnlijks oud model.

Kan best zijn want de styling is "lichtjes" gebaseerd op een S3 special van een Italiaan die ook verantwoordelijk is voor de Speed Four.

IMGP1301-SpeedS_50.jpg


Vind deze eigenlijk iets mooier.
 
ik vind m wel redelijk mooi..maar weer die lelijke 2 koplampen aan de voorkant...dat moeten ze toch anders doen hoor...
 
kan aan mij liggen? maar zie ik het goed dat deze triple dubbele highlevel dempers heeft? :9~ op de officiele foto zie ik de demper rechts en op de "hinckley foto" zit ie links. Blijft een van mijn favoriete motoren. Het veranderde achterwiel is zeker een verbetering ivgm de drie spaaks, maar waar zijn nu die spiegels gebleven???
 
kost dat geintje??
ziet er wel goed uit , maar is 150pk ook officieel??

Helaas, het worden slechts 130 pk, maar da's toch 10 meer dan de huidige.
Triumph probeert de prijs van het huidige model te hanteren: 12.990,00 Euri.

Ik vindt hem op de foto's al zo verschrikkelijk geil, dat ik nu al heb besloten er een aan te schaffen!!
 
Helaas, het worden slechts 130 pk, maar da's toch 10 meer dan de huidige.
Triumph probeert de prijs van het huidige model te hanteren: 12.990,00 Euri.

Ik vindt hem op de foto's al zo verschrikkelijk geil, dat ik nu al heb besloten er een aan te schaffen!!

Pina, wat denk jij voor je triple terug te krijgen bij de dealer,als je hem in het voorjaar inruil is hij pas 1 jaar oud natuurlijk, want jij hebt net als ik een black edition, bij mij staat er nu 10.000km op.
Ik ben bang dat ik er toch weer te veel bij moet gaan leggen.
 
Pina, wat denk jij voor je triple terug te krijgen bij de dealer,als je hem in het voorjaar inruil is hij pas 1 jaar oud natuurlijk, want jij hebt net als ik een black edition, bij mij staat er nu 10.000km op.
Ik ben bang dat ik er toch weer te veel bij moet gaan leggen.

Ik moet nog met mijn dealer om de tafel gaan zitten, maar ja, het eerste jaar heb je de meeste afschrijving. Ik verwacht er 10.500 of 11.000 Euri voor terug te krijgen als ik hem in December inruil (in Dec., Jan. en Feb. rijd ik normaal gesproken toch niet veel).
Bij mij staat er ook 10.000 km op, en ik laat de beurt nog niet geven, want dat pak allemaal wel mee met de onderhandelingen.

PS: Zag je motor een paar weken terug nog op het circuit van Zandvoort staan.
 
Ik moet nog met mijn dealer om de tafel gaan zitten, maar ja, het eerste jaar heb je de meeste afschrijving. Ik verwacht er 10.500 of 11.000 Euri voor terug te krijgen als ik hem in December inruil (in Dec., Jan. en Feb. rijd ik normaal gesproken toch niet veel).
Bij mij staat er ook 10.000 km op, en ik laat de beurt nog niet geven, want dat pak allemaal wel mee met de onderhandelingen.

PS: Zag je motor een paar weken terug nog op het circuit van Zandvoort staan.

Ik ben benieuwd wat er weer bij moet,ik kijk ff de kat uit de boom want ik was incl. asesoires en spuitwerk 15.000 euro kwijt, en dat krijg ik natuurlijk nooit terug.
Dus ik denk dat ik nog een seizoen door rij.

Dat kan, ik ga regelmatig naar Zandvoort en Assen, kijken bij de Z.A.C.
 
Terug
Bovenaan Onderaan