Mooie HJC HELM NIEUW EN ONGEDRAGEN

Status
Niet open voor verdere reacties.
22 jul 2010
29
0
Veenendaal
1351363120.png


Slechts opgehad voor een testritje maar was een kadootje...

helaas is de helm net iets te ruim voor mij. dit is een maat L

hier is de omschrijving van de helm....

DE HELM IS COMPLEET NIEUW DUS!! ALLE stickertjes viziercover kaartjes enzo zitten er dan nog op en bij...tevens ook verwisselbare neusstukjes erbij

De populaire FS-11 van HJC wordt dit seizoen in een nieuw jasje gestoken. De zogeheten FS-11 Emblem krijgt een uniek nieuw design met een mix van matte en glanzende lak.

De HJC FS-11 dankt zijn populariteit aan het feit dat de helm altijd als gegoten zit dankzij het volledig geïntegreerde luchtpompsysteem in de wangkussens. Door de wangkussens op te pompen sluit de nieuwe FS-11 perfect aan op ieder gezicht. Het grote voordeel bij dit gepatenteerde pompsysteem is het feit dat de ruimte in de helm niet alleen kleiner wordt, maar de wangkussens juist helemaal de contouren van het gezicht gaan volgen. Zo wordt voorkomen dat de helm kan gaan knellen, bijvoorbeeld bij de jukbeenderen of de kaak. Tevens zorgt deze optimale pasvorm voor een verhoging van de veiligheid en een reducering van het geluidsniveau in de helm.

De HJC FS-11 is tevens uitgerust met een geïntegreerd zonnevizier. Een zonnevizier is ideaal als u brildragend bent en is dè oplossing om bij elk weertype optimaal zicht te garanderen. HJC ontwikkelde dit zonnevizier met een doordachte constructie waarmee met één druk op de knop het zonnevizier in de helmschaal wegschiet; de zogenaamde “Quick-Sunvisor”. Zo heeft u in een fractie van een seconde tijdens het rijden weer helder zicht indien nodig. De HJC FS-11 Emblem is beschikbaar in de maten XS t/m XXL en heeft een adviesprijs van € 299,95


Mijn Vraagprijs is 249,- Of een goed bod

bij interesse graag even pm'en of bellen

0614505043

MOET WEG OMDAT IK DAN EEN ANDERE HELM KAN HALEN Liefst ARAI of Shark
 
Hey Mauserwaus :D

Ik zal je een bod doen van €150,-

Dit omdat je al heeeeeeeeeeeel lang geleden hebt gezegd dat we eens gingen rijden/buurten.
Kan ik gelijk eens naar je Evo komen kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan