Tuono Bastards!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werd hier om jou mening gevraagd!!?? :?

:+

Zeg...
flowdesingn_talk2thehand.gif
 
Laatst bewerkt:
Ben vandaag een aantal tuono rijders tegen gekomen op de N34 richting Emmen/ Gieten en op de a28 ... Mensen van dit forum ??
 
Afgelopen nacht is mijn Tuono, na 9 dagen bezit, gestolen -O- -O- -O-

De hele motor, met sloten en al, is gewoon verdwenen.

Was aan het verhuizen dus had de T voor de deur bij mn ouders in Amstelveen gezet. Ik sliep die nacht in de voorste slaapkamer (mijn eigen huis staat leeg), dus letterlijk 6 meter bij mij vandaan. Heb m voor het laatst rond 23:45 gezien, vanochtend om 7:45 was ie weg '( Heb helemaal niks gehoord.

Opvallende kenmerken:
-'kogelgat' stickers op de tank (om krasjes te verbergen)
-Dubbele Akrapovic (full system), kleine deukjes / krasje op de linkpijpen.

Hierbij de foto's. Mocht iemand iets horen of te koop aangeboden krijgen, graag een mailtje sturen naar dannymuhr@gmail.com

img0397v.jpg


img0398f.jpg
 
Afgelopen nacht is mijn Tuono, na 9 dagen bezit, gestolen -O- -O- -O-

De hele motor, met sloten en al, is gewoon verdwenen.

Was aan het verhuizen dus had de T voor de deur bij mn ouders in Amstelveen gezet. Ik sliep die nacht in de voorste slaapkamer (mijn eigen huis staat leeg), dus letterlijk 6 meter bij mij vandaan. Heb m voor het laatst rond 23:45 gezien, vanochtend om 7:45 was ie weg '( Heb helemaal niks gehoord.

Opvallende kenmerken:
-'kogelgat' stickers op de tank (om krasjes te verbergen)
-Dubbele Akrapovic (full system), kleine deukjes / krasje op de linkpijpen.

Hierbij de foto's. Mocht iemand iets horen of te koop aangeboden krijgen, graag een mailtje sturen naar dannymuhr@gmail.com

[afbeelding]

[afbeelding]

wat een pech. '( heb je 'm aangemeld bij één van de modjes? en effe je kenteken doorgeven, voor het geval dat ze hem als joyride gebruiken.

Zat hij nergens aan vast? Goed verzekerd hoop ik?

sterkte met de afwikkeling, groeten uit B'veldert. -O-
 
Laatst bewerkt:
wat een pech. '( heb je 'm aangemeld bij één van de modjes? en effe je kenteken doorgeven, voor het geval dat ze hem als joyride gebruiken.

Zat hij nergens aan vast? Goed verzekerd hoop ik?

sterkte met de afwikkeling, groeten uit B'veldert. -O-

Dankje, ga ik zeker doen. Net terug van aangifte doen, eerst maar ff met de verzekering bellen. Hij is inderdaad diefstal verzekerd en zat goed vast, dus hopelijk daar nog wel succes mee.

Hoe dan ook kan ik de komende 2 maanden de ritjes naar het strand en de circuitdagen op me buik schrijven.
 
Totaal Klote, sterkte met de afhandeling! Dat ie al weg is als ie 1 nachtje ergens staat is wel heel erg zuur. Je kunt er een nieuw topic voor openen met alle details. Die link je dan hier ook even en je kunt via de mod-knop de moderaters vragen of ze hem in het topic Het overzicht van gestolen motoren van MF-ers willen plaatsen. De bad guys zijn stevig bezig, gisteren 3 bijgekomen :(
 
Dankje, ga ik zeker doen. Net terug van aangifte doen, eerst maar ff met de verzekering bellen. Hij is inderdaad diefstal verzekerd en zat goed vast, dus hopelijk daar nog wel succes mee.

Hoe dan ook kan ik de komende 2 maanden de ritjes naar het strand en de circuitdagen op me buik schrijven.


Dat hangt van je verzekeraar af , meestal zijn ze er snel bij en heb je de uitkering binnen 3 weken op je rekening staan .
I.i.g. flink balen voor je , hoop dat ze de schuldige een paar keer van de trap laten vallen !
 
Wat helemaal klote is dat ik vandaag gewoon moet verhuizen. Zal vanavond alle online dingen regelen van de diefstal.

Aangifte is gedaan en verzekering ingelicht, maandag ga ik met ze praten over de afhandeling en een leenmotor.

Tijd geleden is mijn Duc ook gestolen, toen was de regel dat ie binnen 30 dagen niet teruggevonden moest zijn om geld uitgekeerd te krijgen. Precies in die 30 dagen vanaf vandaag had ik 2 circuitdagen geboekt |( T is ook nog eens een van de mooiste maanden om weer te gaan rijden.
 
Afgelopen nacht is mijn Tuono, na 9 dagen bezit, gestolen -O- -O- -O-

De hele motor, met sloten en al, is gewoon verdwenen.

Was aan het verhuizen dus had de T voor de deur bij mn ouders in Amstelveen gezet. Ik sliep die nacht in de voorste slaapkamer (mijn eigen huis staat leeg), dus letterlijk 6 meter bij mij vandaan. Heb m voor het laatst rond 23:45 gezien, vanochtend om 7:45 was ie weg '( Heb helemaal niks gehoord.

Opvallende kenmerken:
-'kogelgat' stickers op de tank (om krasjes te verbergen)
-Dubbele Akrapovic (full system), kleine deukjes / krasje op de linkpijpen.

Hierbij de foto's. Mocht iemand iets horen of te koop aangeboden krijgen, graag een mailtje sturen naar dannymuhr@gmail.com

[afbeelding]

[afbeelding]



Zwaar klote dit!!! Succes met de afwikkeling!! Klauwen afhakken van die klootzakken!!

Ook even je kenteken vermelden!
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen nacht is mijn Tuono, na 9 dagen bezit, gestolen -O- -O- -O-

De hele motor, met sloten en al, is gewoon verdwenen.

Was aan het verhuizen dus had de T voor de deur bij mn ouders in Amstelveen gezet. Ik sliep die nacht in de voorste slaapkamer (mijn eigen huis staat leeg), dus letterlijk 6 meter bij mij vandaan. Heb m voor het laatst rond 23:45 gezien, vanochtend om 7:45 was ie weg '( Heb helemaal niks gehoord.

Opvallende kenmerken:
-'kogelgat' stickers op de tank (om krasjes te verbergen)
-Dubbele Akrapovic (full system), kleine deukjes / krasje op de linkpijpen.

Hierbij de foto's. Mocht iemand iets horen of te koop aangeboden krijgen, graag een mailtje sturen naar dannymuhr@gmail.com

[afbeelding]

[afbeelding]
K*t man, da's zwaar balen! |( |( Hoop inderdaad voor je dat het snel afgehandeld wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan