ContourHD Vholdr 720p

-Buckie-

MF veteraan
23 jul 2008
1.454
0
Ergens in een Gat..
1 malig gebruikte vholdr 720p + lens kit.

ContourHD 720p,
Helm Montage Kit,
Bril Montage Kit,
Lithium-ion Accu,
Handleiding,
Lens kit.


76227_VholdR-Contour-HD1.jpg


6231_Lens%20Kit.jpg


Vraagprijs : € 200,-
 
ej, wat doe je nou Marcel. Dat ding leverde zo'n mooie beelden op. Tis dat ik geen 200 euri's op zak heb. Mocht ie nog schrikbarend in prijs dalen laat het me dan ff weten, maar ik denk dat ie zo weg is. Veel vraag naar volgens mij

Groeten Michel
 
Laatst bewerkt:
Hij is nog altijd beschikbaar. Reden van verkoop is het formaat van de camera. Heb er simpelweg geen plek voor en geen zin om in mijn kuipen te moeten zagen of iets. Beelkwaliteit is super te noemen. Spijtig dat het formaat zo groot is
 
Hij is nog altijd beschikbaar. Reden van verkoop is het formaat van de camera. Heb er simpelweg geen plek voor en geen zin om in mijn kuipen te moeten zagen of iets. Beelkwaliteit is super te noemen. Spijtig dat het formaat zo groot is


Hmmm hoe groot is ie? En is ie niet aan je helm oid te bevestigen?
 
Prima aan je helm te bevestigen, zie hieronder bij de rechter rijder aan de linkerkant van zijn helm.

[afbeelding]
Posert da ge bent _O- . Vholdr kan je toch overal op monteren met diverse mounts, en groot is het ding toch niet.
Misschien dat je hem niet helemaal netjes in de kuip weg kan werken, maar op de tankdop, naast de kuip zal makkelijk gaan.

@Timerunner: 95mm L x 34mm W x 53mm H
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan