Vanucci® Tanktas Sportivo, 1 jaar oud, 70 Euro

DucBMW

MF veteraan
7 jan 2009
5.356
2.819
omgeving Leiden
Te koop: Vanucci® Tanktas Sportivo, 1 jaar oud *O*

Dynamisch gevormde touring tank-rugtas met flinke inhoud, speciaal voor de sportieve motorrijder. De tas gaat weg omdat-ie niet op mijn nieuwe motor past, althans, het past wel maar dan kan ik niet meer bij het stuur (en soms is dat best handig).

Anyway, tanktas dus:

full


Dankzij de magneet- en riembevestiging kan je hem op elk soort tank kwijt, staal, aluminium of kunststof. De tanktas is lekker ruim en heeft een apart vak voor je mobiel, met venster en kabeldoorvoer, is voorzien van waterdichte ritsen met rubber op het hoofdvak, en geïntegreerde GPS-houder (afsluitbaar).
Verder: twee buitenvakken (1x geïntegreerde organiser), afneembare kaartenmap, geïntegreerd rugzakframe, geïntegreerde regenhoes met venster en reflecterend Vanucci logo, 3M-Scotchlite® reflecterend materiaal voor betere zichtbaarheid, draaggreep, schouderriem met zachte vulling, balhoofdriem, bevestigingsriemen, en natuurlijk magneten.

full


Materiaal: 65% polyamide 1680D, 35% PVC (kunstleer); kleur: zwart/grijs
Inhoud: ongeveer 22 liter
Afmetingen (BxHxD): 23 x 22 x 43 cm
Gewicht: ongeveer 2400 g

Nieuwprijs: 120 á 130 Euro

MF-prijsje: 70 Euro, en zelf afhalen in Leiderdorp of Amsterdam.

:W
 
Ik kan bevestigen dat dit een zeer mooie
en zeer goede tanktas is.

Staat ook mooi op mijn naked ;)

succes met de verkoop !
 
Is ie waterdicht?
Zelf heb ik nog nooit iets van lekkage gemerkt, en ik heb de geïntegreerde regenhoes zelfs nog nooit gebruikt. Tja, als je er een hogedrukspuit op richt, dán verwacht ik niet dat-ie waterdicht blijft, maar bij normaal gebruik heb ik er zondermeer vertrouwen in.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan