Tomtom Go 710 Te koop met vele extra's

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJ.Verhulst

BMW R1200GS 2011
16 mrt 2004
43.892
3.210
Almelo
Twitter
Ik heb een tomtom GO 710 in de aanbieding.

http://link.marktplaats.nl/437330118

ik doe hem weg omdat ie voor de motor niet geschikt is omdat de stroom aansluiting niet rechtstreeks in het apparaat zit maar in de houder dat is niet handig met montage, voor in de auto heb je daar geen last van, voordeel er zit wel een TMC ontvanger in de voet verwerkt.

tot die tijd gebruik ik hem alleen in het koekblik

biedingen mag hier of op MP

full


Deze beschikt over een hele recente navcore 8.562SE en een nieuwe kaart v860 west & centraal europa met rijdbaan begeleiding, en over diverse bluetooth functies, o.a om je mobiele telefoon aan te koppelen en zo hands free en bekeuring vrij te bellen en gebeld te worden. maar oortjes zijn ook mogelijk.

Maar ook dat je de straat niet in hoeft te tikken omdat je ook met postcodes kan werken maar ook de plaatsnamen en straten kan inspreken , er is een TMC onvanger bij , die zit in de houder verwerkt en pakt gratis file informatie uit de lucht.

Er zit een Sandisk 4 Gb geheugenkaart bij, je kan er mp3 mee afspelen.
Er zit een tasje bij, een raambeugel, een docking voor aan de pc, en bijpassende reisstekker
Er zit een lader bij om het toestel te laden, de doos heb ik nog en de originele cd.

het scherm is 4" groot
 
Laatst bewerkt:
er zijn genoeg oplossingen voor te vinden. Maak je toch een usb oplaadpunt op je motor, dan kun je hem gewoon opladen. Zal met een ander navigatiesysteem niet veel anders worden.

Overigens kun je ook de navcore van de Urban Rider erop zetten en dan samen met het grote scherm heb je een geweldige motor tomtom ;)

Overigens nette prijs voor deze 710. Succes met de verkoop
 
ik heb al een aansluiting voor het laden, maar moet die aansluiten op een houder en daar aan komt de tomtom, en ik wil die in de tomtom steken zoals bij de latere modellen.
en deze heeft een uitbouw aan de achterkant dus probeer dan maar eens een waterdicht cover te krijgen....

weet ik, verder op dit jaar komt er een nieuwe versie die meer dan 48 punten aan kan,, en dan word het de moeite waard om de 8.562SE te verwisselen ( zelf bij gewerkt )
 
ik heb al een aansluiting voor het laden, maar moet die aansluiten op een houder en daar aan komt de tomtom, en ik wil die in de tomtom steken zoals bij de latere modellen.
en deze heeft een uitbouw aan de achterkant dus probeer dan maar eens een waterdicht cover te krijgen....

weet ik, verder op dit jaar komt er een nieuwe versie die meer dan 48 punten aan kan,, en dan word het de moeite waard om de 8.562SE te verwisselen ( zelf bij gewerkt )

Die steun en houder is niet zo'n probleem. Onderstaand een oplossing hoe het zou kunnen met jou TT710. Middels een usb kabel kun je hem opladen. Dus een aansluiting waar je je usb in de motor in kunt pluggen maken en je bent klaar *O*

GroteFoto-7R3NLHRJ.jpg

GroteFoto-VNAUAUOI.jpg


PS. ja, ik weet het ... maar normaal gesproken is hij echt beter gepoetst :+
 
Laatst bewerkt:
maar jij heb toch geen 710 ik zie geen uitbouw als ik zo'n ding vond kon ik die gebruiken maar waar ik de lader moet aan sluiten is in de houder die op het raam komt en niet in in de tomtom zelf
heb al een aansluiting 12 v op de motor ,

754.jpg
 
Laatst bewerkt:
maar jij heb toch geen 710 ik zie geen uitbouw als ik zo'n ding vond kon ik die gebruiken maar waar ik de lader moet aan sluiten is in de houder die op het raam komt en niet in in de tomtom zelf
heb al een aansluiting 12 v op de motor ,

[afbeelding]

Klopt helemaal .. net foto's van de 710 zitten te bekijken en er zit inderdaad een aardige toeter aan de achterkant van de 710, wat mijn tt630 niet heeft.
 
Klopt helemaal .. net foto's van de 710 zitten te bekijken en er zit inderdaad een aardige toeter aan de achterkant van de 710, wat mijn tt630 niet heeft.
probeer dan maar zo'n kastje erom heen te krijgen wat ik wel wilde doen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan