*Hornet Plaza 14* The Horneteers are Back

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y we hebben daar zelfs ooit een hornetmeet gehad
Losbol, heb jij daar nog foto's van? behalve je mooie poserpic ;)
Dat was een leuk weekendje


zo, daar heb ik zeker leuke herinneringen aan, is alweer 5 jaar terug. Uit mijn hoofd gezegd hebben we wel 5 Hornetmeetings gedaan in de Eifel en Nurburgring.
 
Foto-W4K3KBYN.jpg

Foto-LFAL8IMX.jpg

Foto-7ICDPCPM.jpg

Foto-OLSQ7YAQ.jpg

GroteFoto-BZF8U6ZB.jpg

Foto-HXHGFTMK.jpg

Foto-HMDHJTGF.jpg


Vandaag een mooie toer gemaakt, van Heerlen naar Monschau, toen doorgereden naar Cochem, vlak daarvoor het bordtje Nurrenburgerring tegengekomen dus naar Cochem aangedaan te hebben, naar de nuburgerring doorgereden, was er erg druk. Daarna nog een stukje doorgereden, richting Trier. Op die route een paar uurtjes op een terrasje gezeten, en ben toen via koln autobahn teruggreden. Dus weer 420 km bij mogen schrijven op het tellertje. Was eemn prachtige dag met weinig verkeer binnendoor. Die route ga ik vaker rijden. Verleden wel al eens in cochem geweest met het tentje, maar toen waren er de wijnfeesten, en ben er een toen paar dagen niet meer weggekomen :~))
 
Laatst bewerkt:
Mooi man :} :} Vorige week ook nog bij nurburgring en cochem geweest, geweldig rijden daar in de buurt :Y

Ja het is er heerlijk rijden, en niet erg druk tenminste doordeweeks.
Maar Luxemburg heeft de beste wegen, en die richting uit wordt mijn volgende ritje. Maar voorlopig kan ik heelaas ook niet meer doordeweeks.
 
Laatst bewerkt:
Even spammen
Mijn nieuwe laarzen

Direct de plastic toe sliders vervangen door Magnesium



Deze afbeelding is 1600 bij 1200 beeldpunten groot. Klik op de afbeelding voor het originele formaat.

Deze afbeelding is 1600 bij 1200 beeldpunten groot. Klik op de afbeelding voor het originele formaat.

Deze afbeelding is 1600 bij 1200 beeldpunten groot. Klik op de afbeelding voor het originele formaat.

Deze afbeelding is 1600 bij 1200 beeldpunten groot. Klik op de afbeelding voor het originele formaat.

zeer laarzen snijboom, wel op tijd de teen sliders vervangen, anders moet je ze erop kitten ipv klikken, vriend van mijn weet er alles van met zijn dure supertech R _O-

gr steve
 
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Vandaag een mooie toer gemaakt, van Heerlen naar Monschau, toen doorgereden naar Cochem, vlak daarvoor het bordtje Nurrenburgerring tegengekomen dus naar Cochem aangedaan te hebben, naar de nuburgerring doorgereden, was er erg druk. Daarna nog een stukje doorgereden, richting Trier. Op die route een paar uurtjes op een terrasje gezeten, en ben toen via koln autobahn teruggreden. Dus weer 420 km bij mogen schrijven op het tellertje. Was eemn prachtige dag met weinig verkeer binnendoor. Die route ga ik vaker rijden. Verleden wel al eens in cochem geweest met het tentje, maar toen waren er de wijnfeesten, en ben er een toen paar dagen niet meer weggekomen :~))


_O- Iedereen die naar Cochem gaat komt met dezelfde foto's thuis. :+
 
Kan er een fotooootje in de opening bij komen? Op deze zonnige ochtend toch maar eens eentje gemaakt.

img4280l.jpg
 
_O- Iedereen die naar Cochem gaat komt met dezelfde foto's thuis. :+

Ja natuurlijk, maar als ik er geen maak, dan ben ik er niet geweest, dus een paar fotootjes. En het maakt ook geen bal uit, want heb wel heerlijk genoten. Zonder gezeur of irritante opmerkingen hahahaha. :] En eigenlijk wordt het eens tijd voor jou om eens nieuwe avonturen te beleven inplaats van op een paar oude foto's te teren :+
 
Laatst bewerkt:
Ja natuurlijk, maar als ik er geen maak, dan ben ik er niet geweest, dus een paar fotootjes, en het maakt ook geen bal uit, want heb wel heerlijk genoten. Zonde gezeur of irritante opmerkingen hahahaha. :] En eigenlijk wordt het eens tijd voor jou om eens nieuwe avonturen te beleven inplaats van op een paar oude foto's te teren :+


_O-

Je hebt helemaal gelijk Henk ;)

Ik ga gelijk actie ondernemen, maandag een paar rondjes Assen, woensdag richting Eifel, donderdag nog een paar rondjes Ring pakken. Rond hemelvaart even naar de Vogezen en het Zwarte Woud en wie weet wat dit jaar nog meer brengt. :]

Neem mezelf elke keer weer voor om een paar leuke foto's te schieten, helaas komt het er vaak niet van omdat het rijden zelf te leuk is. :X
 
Hallo,

Ik heb mijn honda hornet zo'n 2 jaar en blijf last houden van pijn in de handen. Heb er al risers op zitten maar hou er last van. Nu weet ik niet wat de mogelijkheden zijn, maar kan ik er bijvoorbeeld een ander stuur opzetten ?
Heeft iemand hier ervaring mee ? Helpt het ? Waar kan je zo'n stuur kopen (online) en waar moet je op letten ?

Veel vragen... hopelijk veel antwoorden

Groetjes Michiel
 
Hallo,

Ik heb mijn honda hornet zo'n 2 jaar en blijf last houden van pijn in de handen. Heb er al risers op zitten maar hou er last van. Nu weet ik niet wat de mogelijkheden zijn, maar kan ik er bijvoorbeeld een ander stuur opzetten ?
Heeft iemand hier ervaring mee ? Helpt het ? Waar kan je zo'n stuur kopen (online) en waar moet je op letten ?

Veel vragen... hopelijk veel antwoorden

Groetjes Michiel

Ikzelf heb er een Superbike stuur opzitten, en het stuurt perfect en de zithouding is ook wat beter geworden vind ik zelf.

Te bestellen in de webshop van Motoport, motozoom heeft ze ook en nog wel genoeg andere (web)winkels
 
Wanneer was er nou precies wat op Assen, Maandag?

Denk dat ik dan ook wel even een kijkje kom nemen aangezien t maar een klein stukje sturen is voor mij :)
 
Wanneer was er nou precies wat op Assen, Maandag?

Denk dat ik dan ook wel even een kijkje kom nemen aangezien t maar een klein stukje sturen is voor mij :)

Vandaag(zaterdag dus)

En maandag is er een extra dag vanwege ritjes enzo

Dus je kan vandaag ook koekeloeren *O* ik loop er straks wel rond *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan