Het Grote SV650 99-02 Topic Deeltje 13 "The tWinter Edition"

Status
Niet open voor verdere reacties.
test

foto03260.jpg


had toen net test rit gedaan en voorschot betaald
toen nog orgineel
 
Laatst bewerkt:
zulke dingen horen gewoon bij een SV meet.

wie herinnert zich die meet nog, waarbij ze vroegen: "heeft iedereen genoeg peut?"

natuurlijk had iedereen peut, tot een km of 100 verder ik zonder peut kwam te zitten :')

Ach kzal geen namen noemen (of toch net wel gedaan). Maar een peut probleempje hadde we ook ja :') :9
 
Cin wat was eigenlijk op de terug weg de bedoeling bij afslag Volendam? Ik dacht je gaat eraf om binnendoor terug te rijden maar toen gebaarde je dat ik door moest rijden ofzo :?
En toen nam je zelf ook de afslag niet meer? :P
 
oh en dat lampie en die sleutels... :$
Gewoon heel praktisch hoor.. benzine op je gaat tanken omdat je anders ergens stil staat waar geen tankstation is.. en je sleutels in je portemonnee raak je niet kwijt :)
full
 
Mooie foto's :) Zal ik eens ff mn best doen?!

Panoramatjes; (de iphone pano's waren te donker, dan maar deze posters :P)

PANO1.JPG

PANO2.JPG

PANO3.JPG

PANO4.JPG


Gezellig bakkie doen en daarna eten, in de schaduw :}

P4240200.JPG

P4240201.JPG

P4240202.JPG

P4240203.JPG

P4240205.JPG

P4240207.JPG

P4240208.JPG

P4240209.JPG

P4240210.JPG

P4240211.JPG

P4240212.JPG


Lekker brokkie rijden :] wachten op een open brug en op een stel dat niet wilde afslaan naar rechts maar rechtdoor ging :?

P4240232.JPG

P4240233.JPG

P4240236.JPG

P4240237.JPG

P4240238.JPG

P4240239.JPG


tijd voor een ijsje :9~

P4240240.JPG


groepsfoto!!

P4240245.JPG

P4240250.JPG

P4240249.JPG


toen waren we nog iemand kwijt geloof ik :P iets met benzinetekort geloof ik

P4240253.JPG

P4240252.JPG


toen was daar alweer het einde van de dag.. waarna er voor mij een lekkere BBQ wachtte _O-

bbq-trefenco.jpg
 
was weer een mooi dagje idd :Y

veel zon :Y

nog meer zon :]

echt heel hete zon B|

te warme zon :X

verder weer gezichten bij namen heb alleen niet iedereen onthouden O-)
alemaal Sjes *O* veel mooie plekken gezien :o en sorry voor het roekeloze mini hopje bij het stoplicht :9 was mijn hoogste ooit *O*

en bedankt voor de organisatie uiteraard :}
we moeten toch ook maar eens rondje Noord Holland doen :Y
 
haha we gingen ff sporten toch :P
je kunt altijd nog de smoes geven dat je net nieuwe koppelingsplaten hebt en dat je nog even moet wennen _O-
 
Ik hoop er een volgende keer ook bij te zijn....
Kut lak is op een paar plekken op gaan branden dus dat moet even overnieuw.
Maar de SV doet het verder! Alleen de kuipdelen er weer op wanneer de klaar zijn en dan weer verder met hobbyen in de winter!

@Mandy: Nog beterschap toegewenst! En balen van je SV zeg... zag er juist zo mooi uit in die kleur.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er tof uit, had er graag bijgeweest..! Die panorama pic is wel iets voor de OP misschien :)

Kan het zijn dat als je hard n stoepje pakt, je de demping van je voorpoten molt? :+
 
Hebben jullie ook dat als je met je sv over een drempel of stoepje rijdt dat het net lijkt alsof de voorkuip tegen iets aantikt? schijnt bij meerdere sv'tjes voor te komen.
 
Ziet er tof uit, had er graag bijgeweest..! Die panorama pic is wel iets voor de OP misschien :)

Kan het zijn dat als je hard n stoepje pakt, je de demping van je voorpoten molt? :+

als je nog met de sv poten rond banjert hoor je waarschijnlijk hard *kloink* maar echte schade zal er naar mijn inziens niet snel ontstaan :)
 
Ritje zondag vond ik erg geslaagd en de foto's zijn zo t zien ook goed gelukt.
Vond het erg gezellig en voor herhalin vatbaar ookal rijd ik geen SV( ik was degene op de zwarte zx6-r)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan